ارائه محصولات و سرویسهای ویژه محرم برای مشترکان همراه اول

ارائه محصولات و سرویسهای ویژه محرم برای مشترکان همراه اول

سرویسهای ویژه ایام محرم برای مشترکان سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرویس های ویژه ایام محرم برای مشترکان همراه اول در بخش های مختلف شامل خبرهای روز، داستانها و شعرهای محرم، پیام های روزانه و حدیث فعال شده و مشترکان این اپراتور با عضویت در سرویس های مختلف ایام محرم، تا پایان ایام عزاداری روزانه پیامک هایی دریافت می کنند.

برای عضویت در سرویس "همراهان حسین" مشترکان کافی ست عبارت HAMRAH را به شماره 7022 ارسال کنند تا به عضویت سرویس های ویژه محرم شامل خیمه عشق، نی نوا، حرم حبیب، با کاروان کربلا، از دیار آزادگی، احادیث و اخبار محرم درآیند. مشترکان همچنین با ارسال کلید واژه MOHARAM به شماره 7022 می توانند مشترک دریافت اخبار روزانه مرتبط با مراسم و آیین های عزاداری شوند.
 
در بخش شعر، مشترکان همراه اول تنها با ارسال عبارت NAVA به شماره 7022 مشترک دریافت اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و ایام محرم و مشترک سرویس "نینوا" می شوند. همچنین مشترکانی که تمایل به دریافت روایت داستانی حماسه حسینی از کوفه تا کربلا دارند، می توانند کلید واژه DASTAN را به شماره 7022 ارسال کرده و مشترک دریافت پیامکهای سرویس "خیمه عشق" شوند.
 
برای دریافت احادیثی به نقل از امام حسین (ع) و یا در خصوص واقعه عاشورا، مشترکان باید عبارت HADIS را به شماره 7022 ارسال کنند و برای عضویت در سرویس "حرم حبیب" به منظور دریافت پیامهای حماسه حسینی با لحنی عامیانه می توانند واژه HABIB را به شماره 7022 پیامک کنند.
 
همراه اول همزمان با این ایام عزاداری، آهنگ های جدیدی را نیز به عنوان آوای انتظار ویژه محرم ارائه کرده است.
کد خبر 1472979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha