۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۱۶

حجت الاسلام خاتمی:

خون شهدا انقلاب ایران را تا ظهور قائم آل محمد(عج) بیمه کرده است

خون شهدا انقلاب ایران را تا ظهور قائم آل محمد(عج) بیمه کرده است

مرند - خبرگزاری مهر : نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت شهدای"سنگر سازان بی سنگر"در شهرستان مرند گفت: خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تا ظهور قائم آل محمد(ص)، این انقلاب را بیمه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر امروز پنجشنبه در جمع مردم شرکت کننده در مراسم بزرگداشت شهدای سنگر سازان بی سنگر با اشاره به تلاش تمامی اقشار مردم ایران اسلامی در دفاع از دین و کشور در مقابل هجوم خارجی در طول دوران دفاع مقدس افزود : اتحاد ، یکدلی و اطاعت از فرمان حضرت امام راحل مبنی بر دفاع از دین و کشور در مقابل دشمن ، در طول هشت سال ، توانست حقانیت انقلاب اسلامی را به جهانیان اثبات نماید.

وی با اشاره به تلاش سخت و پراهمیت جوانان ایران اسلامی در طول انقلاب و جنگ تحمیلی برای اثبات حقانیت انقلاب و رهبری آن ، تاکید کرد : تمامی این رشادت ها و از خود گذشتگی ها توانست ایران اسلامی را در طول  سالهای پر التهاب به ساحل آرامش رهنمون کند .

خاتمی گفت: ‌اینک بعد از گذشت سالیان از انقلاب و جنگ تحمیلی ، ایران اسلامی در سایه از خود گذشتگی جوانان برومندش و ثمره خون پاک مردان و زنان این سرزمین اسلامی ، به کشوری پرقدرت ، توانمند ، مستقل و آزاد در میان کشورهای دنیا تبدیل شده و خون شهدای این کشور اسلامی ، تا ظهور قائم آل محمد(ص) ، آن را از تمامی آسیب ها بیمه کرده است.
 

کد خبر 1592378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha