۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۸:۵۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

سفر تیم ملی والیبال به چک و هلند قطعی نیست/ منتظر پاسخ کوبا هستیم

سفر تیم ملی والیبال به چک و هلند قطعی نیست/ منتظر پاسخ کوبا هستیم

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه مدارک اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم برای تهیه ویزای سفر به چک و هلند به سفارتخانه این دو کشور تحویل داده شده است، گفت: با این حال احتمال انجام شدن این سفرها به انداره انجام نشدنش است.

امیر خوش‎خبر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان درنظر گرفته شده برای سفر به چک و هلند و انجام اردو و دیدارهای تدارکاتی در این دو کشور توضیح داد و اظهارداشت: قرار است 26 اردیبهشت‌ماه تهران را به مقصد جمهوری چک ترک کنیم و طی چهار روز برگزارکننده اردو و دیدارهای تدارکاتی در این کشور باشیم. پس از آن هم به هلند می‌رویم تا تمرینات را برای مدت چهار روز در این کشور دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: البته این برنامه در صورتی اجرا می‎شود که ویزای سفر به چک و هلند به موقع به دست‎مان برسد. طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مدارک بازیکنان و مربیان را تحویل سفارت چک و هلند دادیم اما نتایج تلاش‎ها و رایزنی‎ها برای صدور سریع‌تر ویزا خیلی امیدوارکننده نبود.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: مسئولان سفارت چک که صریحا اعلام کردند صادر شدن ویزای سفر به جمهوری چک 15 روز طول می‌کشد که در این صورت عملا سفر تیم ملی والیبال به این کشور منتفی خواهد شد. البته ما از طریق فدراسیون والیبال چک برای صادر شدن سریع‌تر ویزا اقدام کرده‎ایم. به هر حال مسئولان این فدراسیون می‎توانند از طریق ارتباط با سفارت کشورشان و اقداماتی دیگر به ما کمک کنند.

خوش‎خبر در پاسخ به این پرسش که "برنامه سفر کوبا به تهران هم به قوت خود باقی است؟"، گفت: در این مورد نیز همچنان منتظر پاسخ نهایی کوبایی‎ها هستیم. ما به مسئولان والیبال کوبا اعلام کرده‎ایم که طی روزهای دوم تا هشتم خردادماه می‎توانیم در تهران میزبان‌شان باشیم اما هنوز پاسخ قطعی مبنی بر سفر کوبا به ایران یا لغو آن به دست‌مان نرسیده است.

سرپرست تیم ملی والیبال با یادآوری اینکه سفر به چک و هلند و دیدار با کوبا در تهران آخرین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آماده‌سازی بهتر این تیم است، گفت: در صورتیکه شرایط اجرای این برنامه‌ها مهیا شود که همه آنها را در موقع مقرر انجام خواهیم داد در غیر این صورت برنامه دیگری برای تیم ملی لحاظ نشده است و بازیکنان تا زمان اعزام به ژاپن تمرینات‌شان را در تهران دنبال خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال برای حضور درمسابقات انتخابی المپیک آماده می‌شود که خردادماه در توکیو ژاپن برگزار می‌شود. قهرمان و بهترین تیم آسیایی این رقابت‌ها سهمیه حضور در بازی‌های المپیک لندن را کسب می‎کنند.

کد خبر 1596824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha