۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۰۶

رجب صلاحی:

شهرداریها استانداردسازی می شوند

شهرداریها استانداردسازی می شوند

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون آموزشی پژوهشکده مدیریت شهری و روستایی شهرداری های کشور، تهیه و تدوین استاندارد شهرداری ها را از جمله برنامه های آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجب صلاحی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش ملی برون سپاری در شهرداری ها اظهار داشت: دو هزار شرح شغل، تهیه شده و توانمندی ها نیز در این بخش شناسایی شده است که در یک برنامه پنج ساله از شهرداری 11 تا 102 لیست در این استانداردها آورده شده است.

وی گفت: بر اساس شعار سال جدید یکی از محورهای اصلی پژوهشکده توجه به بخش های اقتصادی شهرداری است.

رجب صلاحی گفت: هفته گذشته اولین کارگاه ظرفیت سازی شهرداری ها در همدان برگزار شد و دومین کارگاه برون سپاری در شهرداری ها را در گرگان به میزبانی نشسته ایم که در چهار گروه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این کارگاه در گروه های خدمات شهری، عمران و ترافیک، اداری و مالی و شهرسازی ارائه می شود.

معاون آموزشی پژوهشکده مدیریت شهری و روستایی با تاکید بر اینکه این همایش در یک جلسه ختم نخواهد شد گفت: ما جلسات دیگری نیز خواهیم داشت البته کسانی که بیشترین همکاری را با این کارگاه داشته باشند برای جلسات بعدی دعوت خواهند شد.

رجب صلاحی تصریح کرد: از تجربیات شهرداری های موفق استفاده خواهیم کرد و مستندات قانونی به صورت کتاب در اختیار سایر شهرداری ها قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص اهداف کلان آموزش سازمان شهرداری ها افزود: دو هدف اصلی را در سال جاری در برنامه های پژوهشکده در دستور کار داریم که بسترسازی آموزشی با سه برنامه عملیاتی انجام خواهد شد.

معاون آموزشی پژوهشکده مدیریت شهری و روستایی؛ راه اندازی دانشگاه شهرداری ها از دیگر برنامه های آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: 40 مرکز دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ها در کشور وجود دارد که بعد از جهاد کشاورزی به عنوان دومین مجموعه در بخش علمی و کاربردی فعالیت می کند.

کد خبر 1603929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha