۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۲۰

میرزایی اعلام کرد:

توزیع 207 تن برنج در گنبدکاووس

توزیع 207 تن برنج در گنبدکاووس

گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: برای تعدیل قیمت برنج 207 تن برنج در شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید میرزایی عصر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان همچنین  از انجام 537 مورد بازرسی در سطح بازار خبر داد.

حیدر علی احمدی فرماندار گنبدکاووس نیز گفت: باید تنوع بازرسیها افزایش یابد و ستاد تنظیم بازار بر کل بازار شهرستان اشراف داشته باشد و قیمت کالاهای اصلی و ضروری و فرعی به صورت روزانه صورت بگیرد .

وی با بیان اینکه بعضی افزایش قیمتها به ویژه در بخش طیور حاصل اتفاقات در حوزه تولید از قبل قیمت نهاده ها و بیماری های مقطعی طیور است اذعان داشت: ممکن است برخی از افزایش قیمتهای محصول افزایش قیمت کشوری و یا جهانی باشد که باید بررسی شود و در این حوزه باید قیمتهای کالاهای داخلی کنترل شود .

وی افزود: تولید کننده باید برای افزایش تولید و نقدینگی ساز و کار راهبردی داشته باشد.

وی برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی را راهکار مناسبی برای تعدیل قیمتها عنوان کرد و افزود: پیشگیری از افزایش قیمتها بدون نیاز به کارهای نمادین در حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی و پیشگیری و کنترل قیمتها دارد که این امر می تواند به فرهنگ سازی در زمینه مصرف تولیدات داخلی منجر شود.
کد خبر 1616385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha