۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۳۰

لطفی:

بهره برداری 100 کلاس هوشمند آمل/ کارآیی دوچندان در مدارس

بهره برداری 100 کلاس هوشمند آمل/ کارآیی دوچندان در مدارس

آمل - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: 100 کلاس درس مجهز به فناوری هوشمند با همت خیران مدرسه ساز تا ابتدای سال تحصیلی جدید در این شهرستان بهره برداری می شود.

اکبر لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون  حدود  40 مدرسه با بیش از 100 کلاس درس در آمل به تجهیزات الکترونیکی در راستای هوشمندسازی مدارس متصل شد.

وی، هوشمندسازی مدارس را یک اقدام مدبرانه در راستای سند چشم‌انداز نظام، تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش دانست.

مدیر آموزش و پرورش آمل اضافه کرد: هوشمند سازی مدارس بدون شک کارآیی مدارس و کلاس‌ های درس را دوچندان می‌کند و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای جامعه خواهد بود.

لطفی، تلاش برای آماده‌ سازی دانش‌آموزان برای زندگی در فضای مجازی، استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات در توانمندسازی دانش‌آموزان، خودکارسازی سیستم‌ های مدارس، ایجاد فضای مناسب برای نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان در یک فضای پژوهشی محور و افزایش دانایی دانش‌آموزان برای رفع نیازهای عصر حاضر را از مهم‌ترین اهداف و ویژگی‌های اجرای طرح هوشمند سازی مدارس بیان کرد.

وی به آمادگی کامل شهرستان در اجرای نظام آموزشی جدید اشاره کرد و یاد آور شد: برای آمادگی بهتر فرهنگیان در دو پایه دوم و ششم ابتدایی، 280 ساعت کلاس ضمن خدمت برنامه ریزی شده و از تیرماه در حال اجرا است.

حدود 62 هزار دانش آموز در آمل، مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 1666463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha