۹ شهریور ۱۳۹۱، ۲۳:۳۵

گزارش خبرنگار مهر از لندن/

زهرا نعمتی: دست خدا تیرهای مرا به هدف می‌نشاند

زهرا نعمتی: دست خدا تیرهای مرا به هدف می‌نشاند

بانوی تیرانداز ایران موفقیت خود در رکوردشکنی بازی‌های پارالمپیک را ناشی از لطف خدا دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، زهرا نعمتی امروز پنجشنبه در نخستین روز بازی‌های پارالمپیک لندن در ماده ریکرو انفرادی کلاس W1/W2 رکورد بازی‌های پارالمپیک را بهبود بخشید.

کماندار ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این مسابقات اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به این موفقیت دست پیدا کنم، هرچند که باید بگویم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و اول راه هستم. من برای کسب مدال راه درازی را در پیش دارم.

وی افزود: در رقابت‌های امروز بخت با من یار بود و موفق شدم علیرغم بارندگی و هوای سرد و توفانی، تیر خود را به هدف بنشانم. امیدوارم این روند در ادامه بازی‌ها هم تداوم داشته باشد.

نعمتی لطف خدا را اصلی‌ترین دلیل موفقیت خود برشمرد و گفت: این دست خداست که تیرهای ما را به هدف می‌نشاند و این موضوع بارها و بارها به من ثابت شده است. یک تیر هزار چرخ می‌خورد تا به سیبل بنشیند و من در این راه حضور خدا را پررنگ می‌بینم.

کماندار کشورمان در پایان در ارتباط با بخت خود برای کسب مدال در پارالمپیک لندن گفت: من نمی‌توانم هیچگونه نظری در خصوص اینکه چه مدالی کسب می‌کنم، بدهم. به هر حال حریفان قدرتمندی در این دوره از بازی‌ها حضور دارند که این امر کار مرا دشوار می‌کند. فقط خوشحالم که با کسب 613 امتیاز، دو امتیاز رکورد ثبت شده در پارالمپیک پکن را ارتقا داده‌ام.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

کد خبر 1685132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha