۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۰۱

در آستانه بازگشایی مدارس/

خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس قم انجام پذیرفت

خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس قم انجام پذیرفت

قم - خبرگزاری مهر: معاون خدمات شهری شهرداری قم از انجام خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس در این شهر در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

جهانبخش نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با نزدیک شدن به مهر ماه معاونت خدمات شهری شهرداری قم و سازمان های تابعه و همچنین مناطق هشت گانه شهرداری با اجرای برنامه ها و اقدامات ویژه به استقبال از این ماه می رود.

وی ادامه داد: در این راستا اقدامات شهرداری آغاز شده است که برخی از اقدامات مانند لکه گیری معابر تا زمان بازگشایی مدارس انجام می شود و برخی از اقدامات نیز که شامل اقدامات فرهنگی است بعد از بازگشایی مدارس آغاز می شود.
 
پاکسازی و نظافت ویژه معابر و نهرها
وی بیان کرد: سازمان خدمات شهری شهرداری قم در طرح استقبال از مهرماه به پاکسازی و نظافت ویژه معابر و نهرها به خصوص در معابر منتهی به مدارس، رفع نقص پل ها، لکه گیری و آسفالت معابر و همچنین رنگ آمیزی دیوارهای نازیبا و خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس و دانشگاه ها اقدام کرده است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: همکاری در پاکسازی ضایعات و نخاله ها از مدارس و دانشگاه ها و ترمیم پیاده رو ها و سواره روهای مقابل مدارس و مراکز آموزشی از دیگر اقدامات شهرداری است.
 
وی بیان کرد: شهرداری علاوه بر پاکسازی معابر منتهی به مدارس، رفع نقص پل ها و رنگ آمیزی دیوار های فرسوده در حد توان خود در برخی از مدارس بویژه مدارس محروم اقداماتی از قبیل هرس درختان مدارس، کاشت گل و اهدای نیمکت و همچنین تعمیر وسائل بازی اقدام کرده است.
 
توزیع بسته های فرهنگی در مدارس
وی در خصوص برنامه های فرهنگی شهرداری گفت: برنامه های فرهنگی و آموزشی ویژه ای به منظور ارتقا سطح آگاهی خانواده ها با استفاده از پتانسیل مناسب دانش آموزان در مدارس به خصوص در دوره های ابتدایی اجرا می شود.
 
نجف زاده بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای مدارس در ارائه خدمات آموزشی، کارشناسان در مدارس حضور یافته در آموزش های چهره به چهره در خصوص مسائل زیست محیطی و ایمنی ارائه می دهند.
 
وی ادامه داد: همچنین بسته های فرهنگی میان دانش آموزان پیرامون مسائل مختلف شهری توزیع می شود.
کد خبر 1691595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha