۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶

حجت الاسلام نوروزی:

استاندار اردبیل پروژه راه آهن را پیگیری کند

استاندار اردبیل پروژه راه آهن را پیگیری کند

اردبیل – خبرگزاری مهر: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل گفت: استاندار اردبیل باید تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه راه آهن میانه به اردبیل را به صورت جدی پیگیری کرده و در برنامه های اولویت دار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نوروزی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مرکزی جبهه اصولگرایان استان با اشاره به پروژه های نیمه تمام در اردبیل تصریح کرد: استاندار اردبیل به پروژه های خاصی مانند راه آهن اردبیل، پتروشیمی، حقابه قزل اوزن، توسعه راه های مواصلاتی، اجرای کمربندی دوم اردبیل و تکمیل سدهای معیشتی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی توجه به شایسته سالاری را یکی از دلایل موفقیت هر مدیری برشمرد و افزود: استاندار اردبیل در جابه جایی های نیروهای انسانی باید به شایسته سالاری، تعهد و تخصص توجه ویژه داشته باشد تا مدیریت کلان استان از این طریق اجرا شود.

نوروزی با اشاره به ضرورت احیا صنایع و جذب سرمایه گذار برای صنعت استان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای استان در زمینه های مختلف باید برای جذب سرمایه گذاران داخل و بیرون از استان تلاش کرد که برای راه اندازی صنایع مادر و صنایع تبدیلی توسط سرمایه داران و یرمایه گذاران حمایت کرد.

دبیر جبهه پایداری در استان شناسایی موانع توسعه استان را از انتظارات مردم از مدیر ارشد استان برشمرد و ادامه داد: برای شناسایی موانع توسعه استان باید از نظرات کارشناسان، نخبگان و اساتید مجرب استفاده کرده و با استفاده از نظرات مشاوران امین برای حل این مشکلات چاره اندیشی کرد.

وی توجه به محرومیت زدایی و توسعه متوازن استان را از دیگر انتظارات مردم از استاندار بومی دانست و تصریح کرد: توجه به صنعت کشاورزی و توسعه صادرات در استان موجب ارتقای سطح درآمد مردم استان و در نتیجه ارتقای وضعیت معیشتی مردم می شود که توجه به آنها ضروری به نظر می رسد.

کد خبر 1699886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha