۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۳۶

احمدی نژاد در دیدار زرداری:

حرکت در جهت گسترش اختلاف در منطقه سهیم شدن در نقشه دشمنان است

حرکت در جهت گسترش اختلاف در منطقه سهیم شدن در نقشه دشمنان است

رئیس جمهور با بیان اینکه بدخواهان و دشمنان ملت‌های منطقه به دنبال آن هستند تا تمام کشورهای منطقه را تضعیف و تحت سلطه خود قرار دهند، گفت: هر کس در منطقه در جهت گسترش اختلاف و درگیری حرکت کند، در نقشه دشمنان سهیم است.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد ظهر امروزسه‌شنبه در حاشیه اجلاس سران اکو در دیدار آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان با تأکید بر اینکه دموکراسی هرگز از لوله تفنگ ناتو و با جنگ و درگیری ایجاد نمی شود، گفت: امروز شرایط در منطقه شرایط حساسی است و ضرورت دارد همه کشورها نسبت به آن مراقبت داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به تحولات سوریه تصریح کرد: در موضوع سوریه تنها راه‌حل ممکن، رسیدن به راهکاری برای ایجاد تفاهم ملی است و باید تلاش کنیم تا مردم این کشور بتوانند انتخاباتی آزاد برگزار کنند.
 
احمدی نژاد با تاکید بر لزوم هوشمندی و هوشیاری کشورهای منطقه در قبال توطئه بدخواهان و مستکبران گفت: آنها 100 سال بر منطقه ما حاکم بودند و امروز نیز قصد دارند تا سلطه خود را بر منطقه ادامه دهند.
 
آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز اتفاقات خوبی در منطقه ما نمی افتد و اگر برای حل مشکلات موجود اقدام مناسبی انجام ندهیم، تاریخ ما را نخواهد بخشید.
 
روسای جمهور ایران و پاکستان همچنین در خصوص راهکارهای گسترش مناسبات و همکاریهای دوجانبه و بین‌المللی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
 
کد خبر 1721562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha