۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۵

صادقی به مهر اعلام کرد:

اتمام آزادراه "تهران-ساوه" و راه‌آهن "تهران-همدان" در دولت دهم

اتمام آزادراه "تهران-ساوه" و راه‌آهن "تهران-همدان" در دولت دهم

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آزادراه ساوه - همدان تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد، گفت: راه‌آهن تهران - همدان، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمد صادقی در گفتگو با مهر در خصوص عملیات اجرایی آزادراه ساوه - همدان اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن این طرح در پروژه های مهر ماندگار، تا پایان دولت دهم این پروژه به بهره برداری کامل می رسد.

وی با اشاره به راه آهن تهران - همدان گفت: این پروژه 268 کیلومتری در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی در زیرسازی دارد و از 12 ایستگاه آن 5 ایستگاه در بخش استان همدان تکمیل شده و ایستگاه همدان که حالت تشکیلاتی برای غرب کشور دارد، در حال تکمیل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این راه آهن تا قبل از پایان دولت دهم به پایان می رسد، افزود: پیشرفت کلی پروژه راه‌آهن در سال جاری بیشتر از 30 درصد بوده است و برخی پیمانکاران این پروژه شبانه روز در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه 11 هزارکیلومترراه ‌آهن در سراسرکشور در حال ساخت است، گفت: 8 محور عمده راه آهن در حال ریل گذاری است که برای نخستین بار این اقدام در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه ها و تخصیص اعتبارات، بیان کرد: تکمیل شریان‌های حیات کشور و توسعه زیرساخت‌های ریلی، آزاد راهی و بزرگراهی برای توسعه مسیرهای ترانزیتی اتصال به کشورهای همسایه اساس برنامه و تمرکز وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه ها است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بنابراین مشکل اعتبار نداریم و پیمانکاران هم در این خصوص نگرانی نداشته باشند و در قراردادهایی که پیمانکاران تعهد ارزی دارند، مشکل ارزی نخواهند داشت.
 

کد خبر 1753608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha