۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۳۲

مدیر اجرایی پاس به مهر خبرداد:

وینگو بگوویچ مورد ضرب و شتم هواداران "راهیان کرمانشاه" قرار گرفت

وینگو بگوویچ مورد ضرب و شتم هواداران "راهیان کرمانشاه" قرار گرفت

مدبر اجرایی تیم فوتبال پاس همدان از ضرب و شتم سرمربی این تیم پس از باخت به تیم راهیان کرمانشاه در رقابت‌های لیگ آزادگان خبر داد.

علی خلف در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضرب و شتم سرمربی تیم پاس همدان پس از دیدار این تیم با تیم راهیان کرمانشاه در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ آزادگان، گفت: من به جواد زرینچه سرمربی و مسئولان تیم راهیان کرمانشاه به دلیل سه امتیازی که در بازی با ما کسب کردند تبریک می گویم چون آنها بازی را کاملا فوتبالی برده و مستحق برد بودند ضمن اینکه داوری بازی نیز مشکلی نداشت.

وی در همین خصوص افزود: پس از بازی، من به اتفاق مدیرعامل باشگاه در یک خودروی شخصی و وینگو بگویچ سرمربی تیم در خودروی شخصی دیگر در حال خروج از ورزشگاه بودیم که از سوی برخی از هواداران تیم راهیان به سمت خودروی ما و بگوویچ حمله و سنگ پرا کنی شد. البته این موضوع به همین جا ختم نشد و آن دسته از هواداران ماشین وینگوبگوویچ را متوقف کرده، او را از خودرو بیرون کشیده و مورد ضرب و شتم قراردادند.

مدیر اجرایی تیم پاس همدان افزود: اگر دخالت ما و برخی دیگر از دوستان نبود متاسفانه معلوم نبود که در ادامه این ضرب و شتم بگوویچ چه بلایی بر سر او می آمد.

وی خاطر نشان کرد: با اینکه ما بازی را به تیم راهیان کرمانشاه یک بر صفر باختیم و هیچ اتفاق خاصی نیز در جریان بازی نیفتاده بود اما انتظار چنین برخوردی را از سوی برخی از هواداران تیم حریف نداشتیم و هنوز هم به دلیل این رفتار آنها پی نبرده‌ایم.

خلف ضمن گلایه از مسئولان باشگاه راهیان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این رفتار رسم میهمان نوازی و بدرقه کردن میهمان نیست و ما از مسئولان باشگاه راهیان انتظار برخورد با متخلفان را داریم تا در آینده شاهد تکرار چنین رفتارهای زشتی نباشیم.

کد خبر 1754792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha