۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۹:۳۶

مهاجرانی در گفتگو با مهر:

نتایج تیم ملی سوال‌برانگیز است/ تیم "ب" آینده فوتبال را نامفهوم جلوه داد

نتایج تیم ملی سوال‌برانگیز است/ تیم "ب" آینده فوتبال را نامفهوم جلوه داد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه نباید به نفرات تیم ایران در غرب آسیا جوان گفت زیرا آنها در اوج شکوفایی فوتبال خود هستند، نتایج تیم ملی در این رقابت‎‌ها را سوال برانگیز دانست.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات غرب آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی امروز نیاز به نتیجه‌گیری دارد تا از وضعیت فعلی نجات یابد، به همین دلیل فرقی نمی‌کند در چه رده و چه مسابقه‌ای به میدان می‌رود. همچنین با توجه به نتایج گذشته تیم ملی در غرب آسیا، اینکه نتوانستیم از گروه خودمان صعود کنیم، سوال برانگیز بود.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ایران در گذشته با تیم‌های "ب" نتایج بسیاری خوبی را کسب کرده و حتی موفق به قهرمانی در غرب آسیا شده، افزود: نباید به این بازیکنان جوان گفت زیرا آنها در اوج شکوفایی فوتبال خود هستند و باید توانایی‌های خود را در این شرایط به نمایش بگذارند، نه اینکه تا سن 27-28 سالگی تجربه کسب کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه فوتبال ایران گرفتار مشکلات سازماندهی و تشکیلاتی است، اظهار داشت: این بازیکنان همگی از دل لیگ ایران بیرون آمده و به نوعی پدیده‌های لیگ بودند اما نتایج آنها برابر تیم‌های دوم و زیر 23 سال شایسته نام آنها نبود.

مهاجرانی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است از دل این تیم نفراتی بیرون بیایند که در آینده جانشین نفرات اصلی تیم ملی شوند، خاطرنشان کرد: قطعا باید اینگونه باشد. اگر هدف مربیان تیم ملی رسیدن به این مسئله مهم نباشد، پس برای چه با تیم دوم به این رقابت‌ها رفتند؟ من هم امیدوارم از بین این نفرات، در آینده چندین بازیکن بتواند در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان بروند.

وی نفس تشکیل تیم "ب" را مهم دانست و تاکید کرد: باید در سالیان گذشته هم این تیم تشکیل می‌شد، زیرا حضور تیم "ب" باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان اصلی و نفرات حاضر در لیگ می‌شود. البته امیدوارم تشکیل این تیم مقطعی نباشد و در آینده از این تیم بازیکنان خوبی به تیم اصلی ملی ایران راه یابند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: عملکرد این تیم ما را ناامید نکرد اما چهره‌ای نامفهوم از فوتبال آینده ایران جلوه داد. فوتبال ایران قطعا بازیکنان مستعد و توانمندی را در اختیار دارد که باید آنها را به خوبی آماده  و به بهترین شکل در ترکیب تیم ملی به کار برد تا فوتبال ایران بتواند به موفقیت‌های گذشته دست یابد.

کد خبر 1767295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha