۲۶ دی ۱۳۹۱، ۹:۵۱

آیت اللهی در گفتگو با مهر:

بهروان به طور کتبی انصراف داده بود/ باید معضلات مشابه فدراسیون را حل کنیم

بهروان به طور کتبی انصراف داده بود/ باید معضلات مشابه فدراسیون را حل کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه بهروان پس از اطلاع از موضع سازمان بازرسی به طور کتبی از ریاست سازمان لیگ انصراف داده بود،گفت: باید معضلات مشابه فدراسیون در این خصوص را به طور ریشه ای از طریق وزارت ورزش حل کنیم.

هادی آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برکناری غلامرضا بهروان از ریاست سازمان لیگ و همچنین حضور تاج به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز قبل از برگزاری مجمع آبان ماه فدراسیون فوتبال، سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که به دلیل مسئله بازنشستگی، غلامرضا بهروان نمی تواند به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

وی درهمین خصوص افزود: در آن مقطع زمانی نظر کفاشیان براین بود که این نامه سازمان بازرسی در مجمع فدراسیون فوتبال قرائت شده و نظر اعضای مجمع را دراین خصوص جویا شویم که اکثریت اعضای مجمع رای به برگزاری انتخابات دادند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تلاش زیادی کردیم تا برای ادامه کار بهروان درمسئولیت اجرایی که به عنوان رئیس سازمان لیگ داشت مجوز لازم گرفته شود که متاسفانه این موضوع تحقق پیدا نکرد و سازمان بازرسی نیز دوباره بر روی موضع قبلی خود تاکید می کرد.

وی افزود: وقتی ما موضع سازمان بازرسی را با بهروان مطرح کردیم خود وی نیز بحث حاکمیت قانون را پیش کشید و به صورت کتبی از حضور خود به عنوان رئیس سازمان لیگ انصراف داد.

آیت اللهی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از آنکه فدراسیون فوتبال مجوزهای لازم را برای بهروان بگیرد تصمیم به برگزاری مجمع و انتخاب وی گرفت، تاکید کرد: بهروان یکی از پاک ترین افرادی است که در فوتبال ایران فعالیت می کند و همچنان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز هست. مطمئن باشید از تجربیات وی در سمت های دیگر در فدراسیون استفاده خواهد شد.

وی افزود: ما تایید می کنیم که کناره گیری بهروان برای خود ما هم مسئله ای سخت و ناگوار بود که با یکی از بهترین همکاران ما برخورد این چنینی شده است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما در شرایطی هستیم که باید حاکمیت قانون را قبول کنیم و در حال حاضر همه تلاش خود را می کنیم که این مشکل را به طور کلی از طریق وزارت ورزش حل کنیم چون برخی از دوستان و همکاران ما در قسمت های دیگر فدراسیون فوتبال نیز دارای مشکل مشابهی مانند بهروان هستند.

کد خبر 1791149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha