۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۴۱

آیت‌الله صفایی بوشهری:

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف است

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با خانواده اولین روحانی شهید انقلاب حجت الاسلام حاج شیخ ابوتراب عاشوری با اشاره به اینکه سعادتی است که در محضر خانواده شهید جلیل القدر روحانی بزرگوار حجت الاسلام حاج شیخ ابوتراب عاشوری که در آغاز انقلاب، در منزلشان به دست دژخیمان رژیم پهلوی شهید شدند و مادران شهدای که دو شهید تقدیم این انقلاب کردند، هستیم.

وی در ادامه افزود: استان بوشهر یکی از استان هایی است که نسبت به جمعیت خودش، یکی از استان های برتر در تقدیم شهید به انقلاب اسلامی ایران هست و قریب به دو هزار و 100 شهید و بسیاری مجروح و اسیر داشته است.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان ساخت: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف است که موجب سعادتمندی افراد می شود.

وی تصریح کرد: شرایط استان به برکت خون این شهدا و این خانواده‌های عزیز مورد لطف و عنایت ویژه هست.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: شهدا نور چشم مردم این استان هستند و خانواده های شهدا این چنین هستند و به برکت وجود خانواده شهدا این استان متنعم است به وجود برکات عالیه خدا که یکی از آنها حضرتعالی در این استان است.

وی افزود: مردم بوشهر قدردان این نعمت هستند و مردم اقدام به برگزاری یادواره شهدا می کنند و یادواره شهید عاشوری هر سال برگزار می شود و همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان در سالروز شهادت ایشان در بوشهر برگزار و از مفاخر تکریم و تجلیل می شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عنوان کرد: امیدوارم این سفر آغازی باشد برای سفرهای آینده و مردم قدردان نعمت ولایت و مرجعیت هستند.

 آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع به همراه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، فریدون حسنوند استاندار و جمعی از مسئولان با خانواده اولین روحانی شهید انقلاب حجت الاسلام حاج شیخ ابوتراب عاشورای و والدین شهیدین دیدار کردند و از آنها تجلیل شد.

کد خبر 1792649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha