۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۷

شریفی تاکید کرد:

زیرساخت های گردشگری شهرستان اشتهارد در سالجاری ایجاد می شود

زیرساخت های گردشگری شهرستان اشتهارد در سالجاری ایجاد می شود

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز؛ مرمت تکیه صیادیه و توجه به زیرساخت های گردشگری شهرستان اشتهارد را در اولویت برنامه های این سازمان در سال جاری ذکر کرد.

احدالله شریفی  صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «اشتهارد، بیش از یک هزار سال تاریخ و فرهنگ» در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اشتهارد دارای جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مردم شناسی و طبیعی قابل توجهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری و معرفی این جاذبه ها بر عهده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان است، افزود: این آمادگی اکنون وجود دارد تا در چارچوب قانون به توسعه و تجهیز تکیه صیادیه و زیرساخت های گردشگری این شهرستان بپردازیم.

شریفی یادآورشد: شناسایی جاذبه های گردشگری در حوزه های مختلف اشتهارد و توسعه آن برای احیای پیشینه و هویت فرهنگی از دیگر برنامه های سازمان میراث فرهنگی استان البرز به شمار می رود.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز در ادامه از برپایی این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه و عنایت مسئولان منطقه و مردم با انگیزه اشتهارد این نمایشگاه در ساده ترین شکل و در عین حال کم نظیر بر پا شده است.

وی گفت: امید است در سال جاری بتوان با همکاری مسئولان استان و شهرستان و مشارکت مردم در احیای هویت و فرهنگ بومی این شهرستان بیش از گذشته گامی های مفید و موثری برداشت.

 

کد خبر 2024104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha