۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اردیبهشت برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اردیبهشت برگزار می‌شود

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با مشارکت صادرکنندگان برتر کشور و حضور سران اقتصادی اکو و هیئت‌های بلندپایه تجاری بیش از 40 کشور دنیا، اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جمال علی‌الحسینی گفت: بیش از 400 بازرگان و شرکت تجاری بین المللی برای حضور در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و از 7 تا 10 اردیبهشت ماه جاری در تهران گرد هم می‌آیند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور افزود: این نمایشگاه با مشارکت صادرکنندگان برتر کشور وجه تمایزی با نمایشگاه‌های مشابه دارد و فرصت تعامل و ارتباط متقابل تولیدکنندگان و صادرکنندگان کالاهای ایرانی با تجار بین المللی را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: ایجاد عرصه مناسب فعالیت صادراتی ایران از جمله اقداماتی است که فرصت حماسه آفرینی در حوزه اقتصادی را به صادرکنندگان و تولیدکنندگان کالاهای ایرانی می دهد تا در این راستا بیش از گذشته حضوری چشمگیر در عرصه بین المللی داشته باشند.

علی الحسینی خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اقدامی جدی در معرفی و افزایش صادرات کالاهای ایرانی و کاهش وابستگی اقتصاد کشور به صادرات نفتی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2028823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha