۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶

آقای مدیرعامل الان جوابگو باشد؛

حمله شدید نژادفلاح به گل‌محمدی و رویانیان/ همین الان استعفا بدهید!

حمله شدید نژادفلاح به گل‌محمدی و رویانیان/ همین الان استعفا بدهید!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه محمد رویانیان الان باید جوابگوی نتایج این تیم باشد، گفت: اگر ایشان فصل بعد هم در پرسپولیس بماند، شرایط ما بهتر از این نخواهد بود؛ او باید خودش برود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین نژاد فلاح در گفتگو با رادیو ورزش درباره شکست پرسپولیس از سپاهان در فینال جام حذفی، اظهار داشت: من مدیرعامل و سرمربی تیم گله‌مندم. در جلسات هیات مدیره از رویانیان چند بار خواستم که از کارش استعفا بدهد. رویانیان و گل‌محمدی باید بعد از بازی سپاهان باید استعفا می‌دادند. حالا از آنها می‌خواهم از سمت خود استفعا بدهند و کنار بروند وگرنه با رئیس هیات مدیره جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و در این خصوص تصمیم می‌گیریم.

وی همچنین با انتقاد از انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس، تاکید کرد: زمانی که گل‌محمدی،سرمربی تیم شد گفتم که نباید او را از الان خرج کرد. او برای ما یک فرصت بود که بعدها از وجودش پرسپولیس بهره‌مند شود، اما در این برهه زمانی برای ما یک تهدید شد!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه به شدت به محمد رویانیان حمله کرد و افزود: اگر رویانیان فصل بعد هم در پرسپولیس بماند شرایط ما بهتر از این نخواهد بود و باید خودش برود. امسال که او خودش تیم را بست چرا این نتایج به بار آمد؟ آقای مدیرعامل الان جوابگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: من بعد از شکست پرسپولیس از سپاهان در کنار مالکی بودم و به او گفتم که اگر می‌خواهد به رسالتش در قبال هواداران پاسخ بدهد، باید همین امشب تصمیمی درباره رویانیان و گل‌محمدی بگیرد.

نژاد فلاح با اشاره به اینکه سعید شیرینی هم فردی محترم است اما سرپرست تیمی مانند پرسپولیس باید فوتبالی باشد که بتواند به آن کمک کند، در پایان گفت: نمی‌دانم چرا باید این اتفاقات رخ دهد تا خداحافظی مهدی مهدوی‌‌کیا با پرسپولیس اینگونه شود.

 

کد خبر 2048200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha