۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۹

جا مانده از فینال جام حذفی؛

سوختگی تماشاگر پرسپولیس در اثر اصابت نارنجک/ 110 مراجعه به اورژانس

سوختگی تماشاگر پرسپولیس در اثر اصابت نارنجک/ 110 مراجعه به اورژانس

معاون اورژانس غرب تهران از سوختگی تماشاگر پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی بر اثر اصابت نارنجک و انتقال این تماشاگر به بیمارستان خبر داد.

محمدحسین مهدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعداد تماشاگران مصدوم و مجروح دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روز یکشنبه اورژانس مستقر در ورزشگاه آزادی 110 مورد مراجعه داشت که این تعداد به صورت سرپایی درمان شدند. بیشتر موارد مراجعه به دریافت قرص و دارو، سوختگی، پانسمان و سردرد اختصاص داشت.

وی افزود: علاوه بر این، شش مورد انتقالی هم به بیمارستان فیاض بخش داشتیم. یکی از این انتقالی‌ها تماشاگر پرسپولیسی بود که در اثر پرتاب نارنجک دچار سوختگی شده بود.

معاون اورژانس غرب تهران درباره تصادفی که ساعت 15 روز یکشنبه در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی رخ داده بود، هم اظهار داشت: تصادف یک دستگاه وانت با یک دستگاه اتوبوس واحد یک مصدوم داشت. این فرد از ناحیه سر دچار شکستگی شده بود که همکاران ما او را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند.

به گفته مهدیان، در دیدار فینال جام حذفی شش دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و یک موتورسیکلت امداد در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

فینال جام حذفی فوتبال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم‌ سپاهان موفق شد در ضربات پنالتی، پرسپولیس را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 2048172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha