۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۴۴

مهدی تاج در گفتگو با مهر:

برگزاری جشن آبرومند قهرمانی جام حذفی حاصل کار گروهی بود

برگزاری جشن آبرومند قهرمانی جام حذفی حاصل کار گروهی بود

سرپرست سازمان لیگ برتر با اشاره به برگزاری مطلوب و قابل تمجید مراسم اهدا جام قهرمانی به تیم فوتبال سپاهان گفت: این مراسم حاصل یک کار گروهی و استفاده از نظر اهالی فوتبال بود.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: از آنجایی که در سالهای گذشته انتقادات بسیاری در مورد نحوه برگزاری مراسم اهدا جام لیگ برتر و جام حذفی مطرح می شد، امسال تصمیم گرفتیم با انجام یک کار گروهی و مشورتی شرایطی را فراهم کنیم که مراسمی در حد و نام فوتبال ایران و آبرومند برگزار شود و خدا را شکر می کنم که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و مراسمی زیبا برگزار شود.

وی استفاده از نظر برخی اهالی رسانه را در مطلوب برگزار شدن این مراسم تاثیرگذار دانست و گفت: ما جلسات زیادی را در این مورد داشتیم و به همراه مسئولان سازمان لیگ مدل های مختلف کشورهای مطرح را بررسی کردیم و در نهایت مراسمی که همه دیدند را طراحی کردیم که تصور می کنم مراسمی آبرومند و شکیل بود.

سرپرست سازمان لیگ با تشکر از همه کسانی که سازمان لیگ را در برگزاری مطلوب این مراسم یاری کردند گفت: قطعا برای تیم فوتبال استقلال هم که قهرمان لیگ شده است چنین مراسمی را در نظر خواهیم گرفت و امیدوارم همه دست اندرکاران و عوامل درگیر با این بازی مثل بازی پرسپولیس و سپاهان به ما کمک کنند تا بتوانیم مراسم پایانی لیگ را هم آبرومند برگزار کنیم.

کد خبر 2048859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha