۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۴

سرمربی سپر بلای دیگران؛

استعفای گل‌محمدی و سردرگمی دوباره پرسپولیس/ خیلی‌ها باید بروند!

استعفای گل‌محمدی و سردرگمی دوباره پرسپولیس/ خیلی‌ها باید بروند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از شکست تیمش برابر سپاهان مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته بود، در حالی استعفایش را علنی کرد که به نظر می‌رسد برخی قصد دارند او را به عنوان مقصر اصلی ناکامی پرسپولیس معرفی کنند و خودشان از هجمه انتقادات در امان بمانند. این در حالی است که بررسی کارنامه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس نشان می‌دهد که او در این تیم نمره قبولی گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در شرایطی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت که این تیم با مانوئل ژوزه روزهای تلخ و سیاهی را پشت سرگذاشته بود و ماه‌ها نتوانست به رتبه‌ای زیر 10 در جدول رده‌بندی صعود کند. با ورود گل‌محمدی اما پرسپولیس تا رده ششم صعود کرد و نمایش قابل قبولی داشت. با این حال مشخص نیست در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقاتی رخ داده که مدیرعامل و مسئولان این باشگاه پشت گل‌محمدی را خالی کرده‌اند تا وی مجبور به استعفا شود.

برای باشگاهی که نیاز به ثبات در مدیریت و کادر فنی دارد تا به شرایط حرفه‌ای نزدیکتر شود، استعفای گل محمدی و حتی محمد رویانیان اتفاق خوبی نیست و به نظر می رسد این بار دست های پشت پرده قصد دارد همه تقصیرها را به گردن گل محمدی بیندازد تا انتقادات متوجه افراد دیگری نشود. اگر قرار بر استعفا به خاطر ناکامی است باید خیلی دیگر از مسئولان باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کنند و بروند. شکست در ضربات پنالتی آنهم برابر تیمی مانند سپاهان نمی تواند شکست بدی برای یک سرمربی باشد. قطعا در این ناکامی خیلی های دیگر مقصر هستند.

قطعا کناره‌گیری گل‌محمدی از کادر فنی پرسپولیس در آغاز فصل نقل و انتقالات که حساس ترین روزهای فصل آینده به شمار می رود، می تواند عاملی برای سردرگمی و بلاتکلیفی این باشگاه باشد. این در حالی است که محمد رویانیان تاکید کرده مربی فصل آینده پرسپولیس هم ایرانی است. حالا رویانیان چه کسی را برای پرسپولیس در نظر گرفته مشخص نیست. اما آنچه مشخص است گل محمدی با عملکردی که در پرسپولیس داشت نشان داد شایسته هدایت این تیم پرطرفدار است.

سرمربی جوان پرسپولیس در شرایطی امروز چهارشنبه خبر استعفایش را رسانه ای کرده که یکشنبه شب و بعد از فینال جام حذفی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرده بود با پرسپولیس قرارداد دارد و می خواهد در این تیم بماند. او تاکید کرده بود که برای فصل آینده برنامه های زیادی دارد. حالا در این چند روز چه اتفاقی افتاده که گل محمدی از تصمیمش منصرف شده و استعفا کرده، مشخص نیست. اما به نظر می رسد در باشگاه پرسپولیس برخی قصد دارند تقصیرات و نقایص خودشان را برگردن گل محمدی بیندازند تا چند روزی بیشتر در این باشگاه بمانند.

کد خبر 2049912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha