۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

افتتاح اولین واحدهای مسکن ویژه تهرانسر در تیر/ بازدید 1300 نفر از واحدهای نمونه

افتتاح اولین واحدهای مسکن ویژه تهرانسر در تیر/ بازدید 1300 نفر از واحدهای نمونه

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح اولین واحدهای مسکن ویژه تهرانسر در تیرماه، گفت: تاکنون حدود 1300 نفر از واحدهای نمونه و سايت مسكن ويژه تهرانسر بازديد كردند.

فریبرز واحدی در گفتگو با مهر با بیان اینکه اولین محله از مجموعه واحدهای مسکن ویژه تهران از تيرماه به متفاضیان تحویل داده می شود، گفت: اگر متقاضی بیشتری برای مسکن ویژه وجود داشته باشد پس از جانمایی در نقاط دیگر شهر تهران، ثبت نام دوبار آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه به ساخت 2560 واحد درسایت تهرانسر، اظهار داشت: هم اكنون ثبت نام متقاضيان خريد مسكن ويژه تهران به اتمام رسيده و ثبت نام كنندگان می توانند جمعه ها از واحدهای نمونه بازديد كنند و پيشرفت اجرايي پروژه را از نزدیک شاهد باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: نيمه دوم سال 89 تهرانسر به عنوان اولين محله تهران برای اجرای طرح مسكن ويژه انتخاب شد و از ابتداي سال 90 تاكنون مراحل اجرا اين سايت وارد فاز عملياتي شده است.

واحدی تصریح کرد: این پروژه در ساير نقاط تهران هم پس از بررسي هاي لازم و تائيد و اخذ مجوزهای قانوني در سطحي گسترده تر عملياتی می شود.

وی با اشاره به حضور هفتگی وزير راه و شهرسازی در این سایت و نظارت بر روند پيشرفت پروژه، اظهار داشت: در 4 جلسه بازديد عمومی حدود 1300 نفر از ثبت نام كنندگان از واحدهای نمونه و سايت مسكن ويژه تهرانسر بازديد كردند و اين روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 2062083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha