۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

تحویل واحدهای مسکن ویژه در 4 ماهه پایان سال/ خدمات زیربنایی آماده نیست

تحویل واحدهای مسکن ویژه در 4 ماهه پایان سال/ خدمات زیربنایی آماده نیست

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با اشاره به آغاز تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر از آذرماه، گفت: هر پیمانکاری در سایت مسکن ویژه تهرانسر، ساخت 4 تا 5 بلوک را به پایان رسانده است.

فریبرز واحدی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه افتتاح های مسکن ویژه تهرانسر از آذرماه آغاز می شود، گفت: ساخت و ساز برخی از بلوک ها به پایان رسیده اما به دلیل اینکه خدمات زیربنایی مانند آب، برق و فاضلاب این واحدها به پایان نرسیده است، نمی توان واحدها را تحویل متقاضیان داد.

وی افزود: براساس برنامه زمانبندی، تحویل واحدها از آذرماه شروع شده و تاپایان سال به پایان می رسد ضمن آنکه در تمامی سایت ها خدمات زیربنایی، روبنایی، تجاری، آموزشی و فضای سبز دیده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تحویل واحدها براساس متقاضیانی است که زودتر پول واریز کرده اند، اظهار داشت: هرچند که سایت مسکن مهر تهرانسر در بافت شهری ساخته شده است و از نظر خدمات تجاری مشکلی ندارد اما برنامه ریزی شده که تمامی نیاز ساکنان در داخل سایت برطرف شود.

واحدی تصریح کرد: هر پیمانکاری در سایت مسکن ویژه تهرانسر، ساخت 4 تا 5 بلوک را به پایان رسانده است و در مابقی بلوک ها هم کار ساخت و ساز ادامه دارد.

وی افزود: تمامی پیمانکاران به دنبال این هستند که کار ساخت و ساز با سرعت در این سایت به پایان برسد ضمن آنکه همزمان اقدمات زیربنایی هم در حال انجام است اما کند تر از ساخت و ساز پیش می رود.

کد خبر 2090985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha