۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

اظهار تاسف بعد از 6ماه/برباد دهنده پترائوس معذرت خواهی کرد

اظهار تاسف بعد از 6ماه/برباد دهنده پترائوس معذرت خواهی کرد

زنی که افشا رابطه خارج از چارچوب وی با رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) موجب کناره گیری وی از این سمت شده بود، پس از گذشت شش ماه از برملا شدن این جریان، اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، "پائولا برادول" سرانجام بعد از شش ماه از آنچه موجب کنار رفتن ژنرال "دیوید پترائوس" از سمت ریاست سازمان سیا شد ابراز تاسف کرد.

به گفته برادول رابطه خارج از چارچوب وی با پترائوس، به روابط خانوادگی و همچنین ارتباطات او با دوستانش صدمه زده و او توانسته بعد از گذشت شش ماه این روابط را بازسازی کند.

جریان رسوایی "دیوید پترائوس" از آنجا آغاز شد که یک زن نزدیک به رئیس سازمان سیا به نزد اف.بی.آی (پلیس فدرال آمریکا) رفت و از دریافت نامه های تهدید آمیز از سوی "پائولا برادول" خبر داده بود. زنی که با شکایت او پرونده رسوایی پترائوس برملا شد فردی بود به نام "جیل کلی". برادول زنی است که بیوگرافی پتریوس را تهیه و آن را منتشر کرده است.

تحقیقات اف.بی.ای در این رابطه ادامه داشت تا آنکه تحقیقات نشان داد که ای‎میل هایی (غیراخلاقی) میان پترائوس و برادول رد و بدل شده است.

موضوع این ای‎میل ها از مدت ها قبل به اطلاع اف.بی.ای رسیده بود؛ اما مشخص نبود  که چرا اف.بی.آی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 صبر کرده و بعد موضوع را به "جیمز کلاپر" مدیر وقت اطلاعات ملی آمریکا که مسئولیت نظارت بر سیا و دیگر نهادهای اطلاعاتی آمریکا را دارد، رسانده بود و بدنبال آن کلاپر و پترائو س با یکدیگر جلسه گذاشتند و کلاپر در صحبت های خود با پترائوس به وی توصیه کرده بود که بهترین راه را انتخاب کرده و از سمت خود استعفا بدهد.

کد خبر 2062153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha