۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تکلیف نکونام با تراکتورسازی تا 48 ساعت دیگر مشخص می‌شود

تکلیف نکونام با تراکتورسازی تا 48 ساعت دیگر مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تا به امروز 90 درصد از خواسته‌های مجید جلالی را بر آورده کرده ایم از آخرین وضعیت نقل و انتقالات و حضور جواد نکونام در این تیم خبر داد.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی و حضور نکونام در این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است طی 48 ساعت آینده مذاکره نهایی خود را با جواد نکونام انجام دهیم و تکلیف حضور وی در تیم تراکتورسازی به طور قطعی مشخص شود.

وی افزود: ما در پست دروازه بان نیز داود نوشین صوفیانی را از تیم گسترش فولاد تبریز جذب کردیم که البته وی سهمیه لیگ برتری حساب نمی شود و به دنبال جذب سه بازیکن دیگر در پست مهاجم، هافبک دفاعی و مدافع هستیم که اگر با نکونام به توافق نهایی برسیم، دو جای خالی دیگر خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: در پست دفاع بیشتر تمایل به جذب یک مدافع خارجی داریم و مهاجمی را که نیز قرار است جذب کنیم لیگ برتری است.

زینی زاده در خاتمه تاکید کرد: خوشبختانه تا به امروز 90 درصد از خواسته های مجید جلالی چه در زمینه لیستی که به باشگاه ارائه داده و چه برنامه های اردویی که درخواست داشته، برآورده کرده ایم و به دنبال تحقق 10 درصد باقی مانده آن هستیم.

کد خبر 2081131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha