۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

پرچم‌های نیوجرسی به احترام جیمز گندولفینی نیمه‌افراشته می‌شوند

پرچم‌های نیوجرسی به احترام جیمز گندولفینی نیمه‌افراشته می‌شوند

کریس کریستی فرماندار نیوجرسی دستوری ویژه صادر کرد که براساس آن تمامی پرچم های ایالتی در روز دوشنبه 24 ژوئن به احترام جیمز گندولفینی و برای به رسمیت شناختن فعالیت‌ها و کمک‌های او نیمه‌افراشته شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، طبق این دستور تمامی پرچم‌های ایالات متحده آمریکا و پرچم‌های نیوجرسی در تمامی سازمان‌های ایالتی، دفترها، ادارات و مراکز اجتماعی در روز دوشنبه 24 ژوئن 2013 برای احترام و سوگواری درگذشت جمیز گندولفینی نیمه افراشته خواهند بود.

بیانیه‌ای از طرف دفتر فرماندار نیوجرسی با این محتوا خوانده شد: جمیز گندولفینی بازیگری نمادین بود و به خاطر تاثیرات بی‌انتهایی که بر روی فیلم و تلویزیون نیوجرسی و سراسر کشور گذاشت برای همیشه به یاد خواهد ماند.

فرماندار کریستی بعد از درگذشت این ستاره سریال به یادماندنی "سوپرانوها" در توییتر از او تقدیر کرد و تسلیت گفت. او نوشت: درگذشت جیمز گندولفینی شوکی وحشتناک است. او بازیگری فوق العاده و یک شهروند حقیقی نیوجرسی بود. من یکی از بزرگترین طرفداران خودش و شخصیت فوق‌العاده‌اش تونی سوپرانو بودم.

همچنین تیم بسیبال مورد علاقه گندولفینی یعنی یانکی‌های نیوجرسی در روز 19 ژوئن قبل از بازی‌شان آهنگ سریال "سوپرانوها" را به یاد او پخش کردند و در روز 20 ژوئن هم در حالی که عکس او را در نمایشگر ورزشگاه پخش می‌کردند لحظه‌ای به احترامش سکوت کردند.

گندولفینی روز چهارشنبه در حالیکه برای تعطیلات و شرکت در یک برنامه سینمایی به ایتالیا رفته بود به علت حمله قلبی درگذشت.

کد خبر 2083014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha