۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۰

صداقت تاکید کرد:

چالش دشمن در انتخابات مشارکت مردمی بود

چالش دشمن در انتخابات مشارکت مردمی بود

بوشهر- خبرگزای مهر: مسئول نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه کشور با بیان اینکه دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ایجاد چالش بودند، گفت: نخستین چالش دشمن در انتخابات، چالش مشارکت مردمی در این رویداد سیاسی بود.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام عبدالنبی صداقت  ظهرسه شنبه در آیین معرفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر این‌که مهمترین عامل بقای انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته، مشارکت مردمی است، ابراز کرد: در طول تاریخ هیچ نظام اسلامی نبوده که  با توجه به هجمه‌های دشمنان بتواند با قدرت و اقتدار حرکت کرده باشد و پیشرفت کند و قطعا این امر مرهون پشتوانه مردمی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان 4 چالش، مشارکت ، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و ناکارآمدی مسئولان رادرانتخابات 24 خرداد راپیش روی مردم قراردادند افزود: با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عناصر تاثیر کذار جامعه به ویژه رسانه ملی ، مجموعه سپاه پاسداران و بسیج ، همه با هم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی باتلاش گسترده‌ای که برای خلق حماسه سیاسی شکل گرفت  ، امروز آن شیرینی و حلاوت آن حماسه بزرگ احساس می‌کنیم.

  مسئول نماینده ولی فقیه  در نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیالن اینکه رهبر فرزانه امسال نوید حماسه اقتصادی هم فرمودند تاکید کرد: بعد از بروز  حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در کشور شاهد خواهیم بود که میطلبد همه دست اندرکاران در بروز خلق این حماسه مشارکت کنند تا دیگر منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی محقق شود.

صداقت، مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صریح و روشن دانست و گفت: رئیس جمهور منتخب همانگونه که رهبر عزیز فرمودند منتخب همه آحاد مردم است و  سپاه پاسداران با تمام قدرت آماده کمک و یاری از رئیس جمهور محترم و منتخب  است و همه موظفند از وی یاری و حمایت کنند.

وی تاکید کرد: مردم غزتمند ایران اسلامی دراین حماسه نشان دادند که از عمق جان به ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و دشمنان نتوانستند با دروغ پردازی و تحلیل‌های نامشروع خود ملت را منحرف کنند و به اهداف خود سوق دهند.

مسئول نماینده ولی فقیه  در نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه در انتخابات ۲۴ خرداد، حماسه سیاسی به معنای واقعی اتفاق افتاد، گفت: به خاطر این حضور و خلق حماسه سیاسی، دشمنان بویژه تحلیل‌گران سیاسی که از فتنه 88 تاکنون برنامه‌ریزی خاصی علیه نظام داشتند مات و مبهوت ماندند.

صداقت در این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام محمدی، حجت الاسلام محمود محمودی زاده را به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر معرفی کرد.

وی گفت حجت الاسلام  امرالله محمدی مسئول قبلی نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر که دوسال در این منطقه خدمت کرد و تلاش و زحمات زیادی در این منطقه داشت، بنا به درخواست خودش ، بدلیل مشکلات خانوادگی خواهان انتقال شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم اهمیت و نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تحولات روحی و معنوی کارکنان و فرماندهان مهمو دانست و گفت: بی تردید رمز موفقیت و ماندگاری سپاه در صراط مستقیم برای دفاع از خاک ریزهای انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی همین تلاش حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

سردار علی رزمجو تاکید کرد: تجهیزات ، امکانات نظامی و نیروی انسانی با تقویت بنیه معنوی بر قلب دشمن می‌تازد.

وی یکی از سیاست‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران را پاسداری و صیانت از هدفت مکتبی سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: اعتلای معرفت، بصیرت دینی و سیاسی عقیدتی کارکنان و فرماندهان از دیگر سیاست‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: هماهنگی، وحدت و تعامل میان حوزه نمایندگی ولی فقیه ،و حفاظت اطلاعات و فرماندهان با رعایت حدود، ضوابط و مقررات  از دست آوردهای این حوزه است.

رزمجو از خدمات ارزشمند حجت الاسلام  امرالله محمدی قدردانی کرد و برای حجت الاسلام محمود محمودی زاده مسئول  جدید نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  آرزوی موفقیت کرد.

 

 

کد خبر 2088503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha