۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

ذاکر اصفهانی تاکید کرد:

لزوم توجه به امنیت فضای سایبری در عصر تحول امروز

لزوم توجه به امنیت فضای سایبری در عصر تحول امروز

اصفهان – خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان گفت: شناسايي عرصه فضاي سايبري و شيوه هاي پدافندي آن در راستاي تامين امنيت ضروري است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ذاکر اصفهانی در دومين همايش امنيت در فضاي سايبري، نیاز به آموزش و ایجاد آمادگي هاي لازم  در زمینه تأمین امنیت خصوصا در فضای مجازی را از ضروریات دانست.

استاندار اصفهان افزود: در شرايط جهاني امروز، در عصري كه رو به تحول است؛ توجه به فضاي مجازي از اهميت ويژه برخوردار است.

وی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی اين عرصه و شيوه هاي پدافندي در این زمینه عنوان و ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون علوم بايد نشست هایي از این دست در ساير بخشها نیز داشته باشیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اگر چه در بخش هاي آموزشي كارهاي خوبي صورت گرفته است، اظهار داشت: نيازمند توجه به جلسات آموزشي و ایجاد آمادگی لازم در این زمینه هستيم.

ذاکر اصفهانی سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی را از ارزشهای مهمی قلمداد کرد که می توان از وجود آن در حل بسياري از مسايل بهره برد.

وی با اشاره به اینکه در عصري كه رو به تحول است نياز به آموزش یک ضرورت محسوب می شود، اذعان داشت: تعريف امنيت از يك دهه پيش تا کنون تغيير كرده و حیطه بسياري از مسائل را در بر می گیرد.

استاندار اصفهان در خصوص فضاي مجازي اظهار داشت: این فضا شرايط جديدي را ايجاد كرده و در همه بخشها دارای کاربرد است.

وی با اشاره به نیاز جامعه به فضای مجازی، تأکید کرد: توجه به امنيت براي همه همكاران و بخش ها لازم است و باید با توجه به تاثيرگذاری شبكه ها و فضاي مجازي در باورها و اعتقادات مردم، برای امنیت آن برنامه ریزی شود.

 

 

کد خبر 2093219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha