۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

نجف زاده:

احداث پنج مجتمع اقامتی در منطقه آزاد ارس آغاز شد

احداث پنج مجتمع اقامتی در منطقه آزاد ارس آغاز شد

جلفا - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي منطقه آزاد ارس از آغاز عمليات احداث 5 مجتمع اقامتي جدید در اين منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عادل نجف زاده امروز سه شنبه در آیین کلنگ زنی این مجتمع های اقامتی در جلفا ابراز داشت: خوشبختانه بدلیل افزایش تعداد گردشگران ورودی به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس برای رفع مشکل کمبود مراکز اقامتی در این منطقه مجوزهای لازم جهت احداث پنج مجتمع اقامتی صادر و کار ساخت انها نیز آغاز شد.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: تمام هزینه های این مجتمع های اقامتی از طریق بخش خصوصی تامین شده که با بهره برداری از آنها امکان اسکان برای مسافران با 1000 تخت فراهم می شود.

سرپرست معاونت گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي منطقه آزاد ارس افزود: این پروژه ها شامل سه هتل آپارتمان و دو هتل هستند که بر اساس پیش بینی های انجام شده تا 18 ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

نجف زاده با تاکید بر اینکه پیشنهاداتی زیادی در حوزه سرمایه گذاری بخش اقامتی داریم افزود: شرط لازم برای دریافت مجوز ایجاد مراکز اقامتی در این منطقه ارائه خدمات با کیفیت بالاست و این امر برای مراکز تفریحی و گردشگری نیز لجاظ می شود.

وی تصریح کرد: طی سالهای گذشته در ایام مختلف سال و به خصوص در تعطیلات نوروز و تابستان به جهت ورود میلیون ها مسافر و گردشگر از داخل و خارج کشور مشکلات عدیده ای در حوزه اقامت در این منطقه بوجود می آمد و هتل ها و مسافرخانه های موجود نیز جوابگوی خیل عظیم گردشگران نبود که امیدواریم با احداث مراکز جدید این مشکل نیز مرتفع شود.

نجف زاده با اشاره به عملیاتی شدن قانون کالای همراه مسافر در منطقه آزاد ارس، آن را امتیازی ارزشمند برای توسعه مراکز تجاری و گردشگری و خدماتی دانست و گفت: یکی از ثمرات عملیاتی شدن این قانون در ارس ورود چندین برابری مسافران برای خرید کالا با قیمت پایین پایین است و در کنار این مزیت باید خدمات گردشگری و هتلینگ نیز ارتقاء یابد.

کد خبر 2102667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha