۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد؛

اقامت بیش از ۵۳ هزار نفر قبل از عید در اردبیل

اقامت بیش از ۵۳ هزار نفر قبل از عید در اردبیل

اردبیل-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اقامت بیش از ۵۳ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اردبیل قبل از عید از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از شروع تعطیلات نوروز و از ۱۵ تا ۲۴ اسفند ماه تعداد ۵۳ هزار و ۷۲۴ نفر اقامت در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان استقبال قبل از شروع تعطیلات نشان دهنده توجه گردشگران به جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده ورود مسافران به استان رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین در این مدت بیش از ۳۲۶ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده است که از این میزان ۱۶۶ هزار و ۵۳۳ تردد مربوط به خودروهای ورودی بوده و تعداد ۲۷۹ هزار بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی ثبت شده است.

محمدی ادیب ادامه داد: بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران در حال انجام است و در این مدت ۲۰۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، گردشگری و خدماتی انجام شده است.

کد خبر 5734882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha