۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

به عنوان تنها نماینده ایران؛

سروش امیری‌نیا در طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز شرکت می‌کند

سروش امیری‌نیا در طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز شرکت می‌کند

دوره طرح فدراسیون جهانی تنیس روی میز در سال 2013 به میزبانی کشور هند برگزار می‌شود. سروش امیری‌نیا تنها نماینده ایران در این دوره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، همچون سال‌های گذشته امسال نیز فدراسیون جهانی برگزار کننده یک دوره طرح توسعه‌ای خواهد بود. در این دوره طرح توسعه فدراسیون جهانی که هند میزبانی آن را بر عهده دارند، بازیکنان منتخب فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز زیر نظر مربیان برگزیده این فدراسیون به مدت حدود یک هفته اردوی تمرینی خواهند داشت.

بلافاصله پس از اتمام طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز، مسابقات جهانی جوانان که بازیکنان شرکت کننده در این طرح برخی از شرکت کنندگان آن را تشکیل خواهند داد، در همان کشور هند برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران و در سه رده تیمی، انفرادی و دوبل طی روزهای 24 تا 28 مهرماه در شهر مومبای هند برگزار می‌شود.

سروش امیری‌نیا که یکی از نمایندگان ایران در المپیک آسیایی نانجینگ چین بود و در این مسابقات نتایج قابل قبولی هم به دست آورد، تنها نماینده ایران است که در طرح توسعه فدراسیون جهانی شرکت می‌کند و بعد از آن هم در مسابقات جهانی حاضر خواهد شد. امیری‌نیا قرار است در بخش انفرادی این رقابت‌ها شرکت کند. تمام هزینه‌های اعزام این بازیکن بر عهده فدراسیون جهانی خواهد بود.

8 هزار دلار جایزه نقدی است که برای برگزاری مسابقات 2013 تنیس روی میز جوانان آسیا در نظر گرفته شده است.

سال گذشته پوریا عمرانی به عنوان تنها نماینده ایران در طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز شرکت کرد. نوشاد و نیما عالمیان هم بازیکنانی هستند که حضور در این طرح را تجربه کرده‌اند. 

 

کد خبر 2147322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha