۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۵

فرماندار ویژه ری خبر داد؛

تدفین دو شهید خدمت در ری هنوز قطعی نشده است/آمادگی لازم را داریم

تدفین دو شهید خدمت در ری هنوز قطعی نشده است/آمادگی لازم را داریم

ری- فرماندار ویژه ری با بیان این که صحبت های اولیه برای تدفین پیکر وزیر امورخارجه شهید و سردار شهید موسوی در جوار حضرت عبدالعظیم شده است،گفت: آمادگی میزبانی از پیکر این دو شهید را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه ایشان، نشست فوق العاده هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای خدمت با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، انتظامی و امنیتی در محل سالن شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه ری شهادت را تنها اجر و پاداش به حق برای رئیس جمهور دانست و گفت: حضرت آیت الله رئیسی از مردم و برای مردم بود و خود و زندگی خود را وقف خدمت صادقانه و بی منت به ملت شریف ایران کرده بود. ایشان شخصیتی ممتاز و کم نظیر بود که هیچگاه پست و مقام اثری بر رفتار و گفتارشان نداشته و همواره با مناعت طبع و تقوای مثال زدنی خود با مردم در ارتباط بود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران خادمی صدیق و شخصیتی مدیر و مدبر را از دست داد که در عین اقتدار و دارا بودن علم و تجربه و تخصص، همواره در کنار مردم بود و دغدغه‌ای جز خدمت به مردم و کشور را نداشت. سفرهای استانی وی نمونه قابل عرضی برای اثبات مردمی بودن رئیس جمهور شهید بود و با حضور وی ملت پس از سال‌ها رنگ و بوی شهید رجایی و خدمت صادقانه را استشمام کردند.

باب الحوائجی در ادامه به موضوع برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در سطح شهرستان ری اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مراسم بزرگداشت و تعزیت پس از اعلام رسمی این خبر تلخ در سطح بخش‌ها و شهرهای ری برگزار شد و مردم قدرشناس و شهید پرور ری نیز باحضور خود در این برنامه‌ها بار دیگر عهد خود را با شهیدان و راه آنها تجدید کردند.

معاون استاندار تهران افزود: با توجه به برگزاری مراسم اقامه نماز و تشییع شهدا با حضور رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در روز چهارشنبه ۲ خردادماه و در محل دانشگاه تهران، با هماهنگی‌های صورت گرفته ۶ شهرداری تابعه ری نسبت به فراهم کردن اتوبوس جهت عزیمت مردم از شهرهای شهرری، کهریزک، باقرشهر، قیامدشت، حسن آباد و قلعه نو اقدام کردند و قرار شد، اتوبوس‌ها از ساعت ۵:۳۰ بامداد پنجشنبه در محل‌هایی که اطلاع رسانی عمومی شده استقرار یافته و رأس ساعت ۶ صبح به سمت دانشگاه تهران حرکت کنند.

فرماندار ویژه ری در پایان افزود: با توجه به صحبت‌های اولیه در خصوص احتمال برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهیدان دکتر امیرعبداللهیان و سردار موسوی در شهرری و در جوار آستان مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، کلیه هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از پیکرهای پاک شهیدان و مردم عزیز استان تهران در شهرری انجام شده که بلافاصله پس از تأیید نهایی و ابلاغ برگزاری مراسم در شهرری از سوی رئیس ستاد تشییع شهدای خدمت، زمان و مکان دقیق مراسم به طور شایسته به ملت شریف ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6115367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha