۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

عدم توجه به فوتسال بانوان گریبان گیر خراسان رضوی شده است/ پرسپولیس مشهد را قهرمان می کنیم

عدم توجه به فوتسال بانوان گریبان گیر خراسان رضوی شده است/ پرسپولیس مشهد را قهرمان می کنیم

مشهد - خبرگزاری مهر: مسئول کمیته بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: عدم توجه به فوتبال و فوتسال بانوان بزرگترین مشکلی است که گریبان ما را گرفته و در صورتی که فقط یک درصد توجه ها به سمت ورزش بانوان معطوف شود شاهد تحول زیادی در ورزش بانوان فوتسالیست خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیرا شجاعی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد اظهار کرد: مشکل اصلی که در فوتسال بانوان خراسان رضوی دیده می شود عدم توجه کافی به این ورزش است.

وی افزود: متاسفانه این عدم توجهخ هم از جانب مسئولان ورزشی مشاهده می شود هم اینکه رسانه های استان آنگونه که باید توجهی به فوتسال و فوتبال بانوان ندارند.

شجاعی عنوان کرد: فوتسال خراسان رضوی بدون داشتن لیگ موفق شده سه بازیکن تاثیر گذار به تیم ملی معرفی کند و در رده های سنی نوجحوانان و نونهالان نیز بازیکنان خوبی را به فوتسال کشور تحویل دهد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل بزرگ دیگری که بر سر راه علاقه مندان و ورزشکاران فوتسالیست خراسان رضوی قرار دارد اشاره کرد و گفت: نبود سالن تمرین با به اصطلاخ مشکلات سخت افزاری یکی دیگر از بزرگترین مشکلات بانوان علاقه مند و فعال در این رشته ورزشی است.

مسئول کمیته بانوان هیات فوتبال استان ابراز کرد: همیشه در اختصاص دادن سالن بهترین و مناسبت ترین زمان برای تمرین به آقایان داده می شود و ما برای گرفتن تایم های مناسب باید از طریق رابطه وارد شویم.

وی افزود: درحال حاضر باید برای هر جلسه تمرین در سالن شهید بهشتی مشهد 80 هزار تومان بپردازیم که این خودش یکی از مشکلات ما است.

شجاعی با اشاره به حضور تیم فوتسال مشهد در مسابقات لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم فوتسالی که سال گذشته با نام آرمان رضا(ع) فعالیت می کرد از این به بعد با نام پرسپولیس مشهد در مسابقات حضور قدرتمندانه ای خواهد داشت.

وی افزود: در صورتی که حدود دو تا سه میلیارد ریال بودجه در احتیار داشته باشیم می توانیم پرسپولیس مشهد را قهرمان کشور کنیم حال آنکه دیگر تیم های حاضر در لیگ برای قهرمان شدن بیش از هفت تا هشت میلیارد ریال هزینه کرده اند.

 

کد خبر 2183456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha