۲۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۲:۲۶

نماينده خميني شهر در تذكر آئين نامه اي:

سوال درباره تخلفات صندوق هاي قرض الحسنه آل طاها و محمد رسول الله جي اصفهان بي پاسخ ماند

محمد ابطحي عضو كميسيون صنايع و معادن در جلسه علني امروز مجلس طي تذكر آئين نامه به هيات رئيسه، خواستار روشن شدن نتيجه سوال 3 ماه گذشته خود از وزير اقتصاد و دارايي درباره تخلفات دو صندوق قرض الحسنه آل طاها و محمد رسول الله جي اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني "مهر"، نماينده خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ماده 197 آئين نامه داخلي مجلس در خصوص تخلفات صندوق هاي قرض الحسنه آل طاها و محمد رسول الله جي اصفهان اظهار داشت: هم اكنون حجم زيادي از ضرر و زيان در قبال تخلفات اين دو صندوق پولي به مردم اصفهان وارد شده است و كسي هم پاسخگوي اين مشكل نيست.

اين نماينده مجلس هفتم با تاكيد بر اينكه 3 ماه پيش از پاسخ وزير اقتصاد و دارايي در قبال سوال خود قانع نشده و هنوز هم پاسخي در خصوص تخلفات اين دو صندوق اصهفاني ارائه نشده است، خاطرنشان كرد: طبق قانون در اين مرحله، سوال و پاسخ بايد به كميسيون مربوطه برود و تا 15 روز، پاسخ روشن درباره سوال نماينده ارائه شود كه تاكنون اين موضوع محقق نشده است.

حداد عادل رييس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به تذكر نماينده خميني شهر گفت: هر وقت كميسيون مربوطه، گزارش خود را درباره اين دو صندوق و تخلفات صورت گرفته به هيات رئيسه ارائه دهد ما نيز آن را در دستور كار علني مجلس قرار خواهيم داد.

کد خبر 218872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha