۷ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۰

بازیگران سینما نمایشنامه می‌خوانند/ "عاقبت عشاق سینه‌چاک" در تالار حافظ

بازیگران سینما نمایشنامه می‌خوانند/ "عاقبت عشاق سینه‌چاک" در تالار حافظ

نمایشنامه "عاقبت عشاق سینه‌چاک" به کارگردانی بهاره مشیری و بازی بازیگرانی چون رامین پرچمی و شایسته ایرانی 21 دی ماه در قالب نمایشنامه‌خوانی در تالار حافظ خوانش می‌شود.

بهاره مشیری کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره به خبرنگار مهر گفت: قرار است نمایشنامه "عاقبت عشاق سینه چاک" با ترجمه شهرام زرگر را در قالب برنامه نمایشنامه‌خوانی 21 دی ماه در تالار حافظ اجرا کنم. این نمایشنامه از جمله آثار شناخته‌شده نیل سایمون است که پیش از این نیز در دوران دانشجویی آن را اجرا کرده بودم.

وی افزود: این نمایشنامه با نگاهی طنز مشکلات یک مرد میانسال با زن‌ها را به تصویر می‌کشد. " عاقبت عشاق سینه چاک" سه بازیگر زن و یک بازیگر مرد دارد که رامین پرچمی، رابعه اسکویی، شایسته ایرانی و خودم بازیگران نمایش هستیم. به تازگی نیز تمرین‌های این نمایشنامه‌خوانی آغاز شده است.

دیگر عوامل این نمایشنامه خوانی عبارتند از صحنه‌خوان: نسیم بهادری، عکاس و طراح: احسان نقابت، دستیاران کارگردان: علیرضا فولادشکن و سحر اسماعیلی.

رامين پرچمی که با بازی در نقش اصلی سريال پرمخاطب "در پناه تو " مطرح شد بازی در سريال‌هايی چون "همسایه‌‌ها" و "زیر آسمان شهر 3" و فیلم های سینمایی "ضیافت" ، "اعتراض"، "تلفن"، "خاکستری"، "مهمان مامان" و " اخراجی‌‌ها 2" را نیز در کارنامه دارد.

شایسته ایرانی بازیگر تئاتر و سینما دانش‌آموخته بازیگری تئاتر است که  با بازی در فیلم های سینمایی " آفساید " و " آینه های روبرو" بیشتر شناخته شده است. ایرانی مدتی قبل با بازی در نمایش " ناتمام " به کارگردانی سیما تیرانداز  بعد از مدتها به تئاتر بازگشت.

رابعه اسکویی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بازی در آثاری چون "چپ دست"، "زن بدلی"، "شاخه گلی برای عروس"، "سرتو بدزد رفیق"، "عروس فراری"، "سگ کشی" و... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

بهاره مشیری نیمه آذرماه نمایشنامه "ماه در آب"  نوشته محمد یعقوبی را با همکاری بنیاد خیریه یاران برکت مهر و به نفع زلزله زدگان در فرهنگسرای اندیشه نمایشنامه‌خوانی کرده بود.

"عاقبت عشاق سینه چاک" شنبه 21 دی ماه ساعت 18 در تالار حافظ نمایشنامه خوانی می شود. "مرغ دریایی من یا چخوف ساد"، "شهادت خوانی قدم شاد مطرب در تهران"، "ترانه های قدیمی"، "خرده جنایتهای زن و شوهری" از آثاری هستند که مشیری به عنوان بازیگر در آنها حضور داشته است.

 

کد خبر 2202061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha