۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

امام رضوی:

یک‌هزار میلیارد تومان به دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص می‌یابد

یک‌هزار میلیارد تومان به دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص می‌یابد

بوشهر - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: تا پایان امسال یک‌هزار میلیارد تومان به دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن امامی رضوی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر روند توسعه شاخص‌های بخش بهداشت و درمان روند صعودی زیادی داشته است و کارهای بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و بخش بهداشت و درمان یکی از این بخش‌های است که قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب اسلامی نیست.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه داد: مهمترین هدف ما در وزارت بهداشت توجه به رضایت‌مندی مردم و همچنین ارتقای سلامت جامعه است که انتظار داریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این زمینه کوشا باشد.

وی تصریح کرد: طی شش ماه گذشته ارتقای شاخص‌های بهداشتی دغدغه اصلی وزیر بهداشت بوده است و دولت نیز توجه بسیار زیادی به این بخش دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این راستا باشیم.

کسری سه‌هزار میلیارد تومانی اعتبارات پرسنلی دانشگاه‌های علوم پزشکی

امامی رضوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: میزان کسری اعتبارات پرسنلی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 30 هزار میلیارد ریال است که شش هزار میلیارد ریال طی ماه جاری پرداخت شده است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: همچنین از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعتباری معادل یک هزار میلیارد تومان تا پایان امسال به دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای ارتقای اعتبارات بخش سلامت افزود: تلاش می‌کنیم تا بهبود وضعیت بهداشت و درمان، زمینه را برای بهبود شاخص‌های سلامت مهیا سازیم.

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های چهار ساله دکتر غلامرضا حیدری، دکتر علیرضا رئیسی به‌عنوان رئیس جدید علوم پزشکی دانشگاه بوشهر معرفی شد.

کد خبر 2233709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha