۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۳۰

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر:

مسئولین باید همواره رضایتمندی مردم را مدنظر قرار دهند

مسئولین باید همواره رضایتمندی مردم را مدنظر قرار دهند

بوشهر- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: مسئولین باید همواره رضایتمندی مردم را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس دشتی عصر پنج‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: مجموعه نظام سلامت، افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه تلاشی که در دوران بیماری کرونا شاهد هستیم، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم، گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا درخشیدند و این فداکاری در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است.

دشتی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و شهدای انقلاب اسلامی گفت: مردم و مدافعان سلامت در بحران کرونا روحیه جهادی و معنوی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را آشکار ساختند و در این راه، حوزه سلامت شهیدانی را تقدیم کرد.

وی با اشاره به نگاه امیرالمؤمنین به حکومت‌داری اظهار داشت: حضرت علی (ع) در حکومت‌داری اصول خاصی را موردتوجه داشت که مسئولین باید این اصول را مدنظر خود قرار دهند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: اگر مسئولین بخواهند موفق باشند و در مسیر موفقیت گام بردارند باید روحیه ولایی و جهادی داشته باشند.

آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تنها با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

در این آئین دکتر حسن ملکی‌زاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی و از زحمات دکتر سعید کشمیری در طول دوران تصدی ریاست دانشگاه تقدیر شد.

کد خبر 5416264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha