۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۵

چهارمین پیش نشست تخصصی «همایش ملی فقه هسته ای» در قم برگزار می گردد

چهارمین پیش نشست تخصصی «همایش ملی فقه هسته ای» در قم برگزار می گردد

چهارمین پیش نشست تخصصی همایش ملی فقه هسته ای با موضوع تقابل انديشه اسلامي با انديشه غربي در زمينه سلاح کشتار جمعي، توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین پیش نشست تخصصی همایش ملی فقه هسته ای با موضوع تقابل انديشه اسلامي با انديشه غربي در زمينه سلاح کشتار جمعي با همکاری علمی پژوهشگاه، سازمان انرژی اتمی و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه تهران برگزار می شود.

در این نشست تخصصی که در محل سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قاسمی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین دکتر سید مصطفی میرمحمدی و دکتر محمد مهدی مقدادی به عنوان ناقد در این جلسه حضور دارند.

این نشست، عصر یکشنبه 27 بهمن ماه 92 از ساعت  16:30 تا 18 در سالن سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به آدرس قم، بلوار سمیه، نبش میدان معلم برگزار خواهد شد.

همایش ملی فقه هسته ای که بررسی فتوای مقام معظم رهبری پیرامون حرمت انباشت و استفاده از سلاحهای کشتار جمعی را در دستور کار خود دارد با همراهی مراکز و مؤسسات علمی کشور، 30 بهمن ماه در سازمان انرژی اتمی در تهران و 1 اسفندماه در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار می شود.

کد خبر 2236473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha