۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

احمدی عنوان کرد:

پیگیر اجرای جاده وفاق بین دیر و کنگان هستیم/ لزوم تسریع در ساخت بزرگراه دیر - بوشهر

پیگیر اجرای جاده وفاق بین دیر و کنگان هستیم/ لزوم تسریع در ساخت بزرگراه دیر - بوشهر

دیر- خبرگزاری مهر: نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر اجرای جاده وفاق بین دیر و کنگان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر دوشنبه در بازدیدی از جاده میانی روستاهای شهرستان دیر اظهار داشت: امسال بودجه این جاده شش میلیارد ریال اختصاص یافت که کاری روی این جاده انجام نشد و متوقف مانده است و تلاش می کنیم که این جاده هرچه زودتر اجرایی شود.

وی گفت: با مکاتبات زیاد و نشست‌هایی با مدیرکل راه و شهرسازی استان قول مساعد داده شده که پیگیری شود و پیمانکاران این پروژه با حضور در منطقه کار را شروع کنند تا مردم روستاهای حاشیه این جاده از نعمت راه ودسترسی به شهر بهره من دشوند.

احمدی افزود: در نشست اخیر با مدیرکل راه وشهرسازی درشهرستان دیر و کنگان قرار بر این شدکه جاده وفاق، کمربندی کنگان به دوراهک، جاده دیربه بوشهر، جاده میانی بردستان به سمت آبدان، جاشک به کنگان و دوراهک به ریز مورد بررسی قرارگیرد و الحمدالله نتایج خوبی هم داشته است.

نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مدیران کل در میان مردم می تواند بسیاری از مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند ودر رفع آنان تلاش داشته باشند.

بزرگراه دیر به بوشهر آرزوی مردم شهرستان‌های جنوبی استان است

وی یادآور شد: یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت هرشهرستان وجود راه و جاده دسترسی مردم می باشد که همه باید تلاش کنند تا زمینه آبادانی شهرها و روستاها فراهم شود.

حجت الاسلام احمدی در خصوص بزرگراه دیر به بوشهر گفت: این پروژه تاکنون بیش از35 درصد پیشرفتی نداشته است و تکمیل و راه اندازی این پروژه از آرزوهای مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر است که بنا شد در تهران مذاکراتی با وزارت نفت و راه و شهرسازی برای چگونگی اجرایی کردن این پروژه برگزار شود.

وی در خصوص جاده وفاق بین شهرستان های دیر و کنگان افزود: این پروژه مورد تاکید ونظر ماست وبازدیدی داشتیم که خوشبختانه مدیرکل راه وشهرسازی استان قول مساعد داد که این پروژه ادامه داده شود و برای روسازی آن سال آینده پیش بینی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 2258351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha