۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

80 نفر از هادیان و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه اراک تجلیل شدند

80 نفر از هادیان و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه اراک تجلیل شدند

اراک- خبرگزاری مهر: به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در مراسمی امروز از80 نفر از مربیان، هادیان و مسئولان عقیدتی سیاسی حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه اراک با اهدای لوح تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک ظهر پنجشنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت : سپاه پاسداران و بسیج از جمله عوامل و نیروهایی هستند که باید با تقویت بینش، اعتقاد و عقیده الهی با قدرت و توان در راستای پیشبرد اهداف اسلام و مسیر الهی حرکت کنند.

حجت الاسلام ماشاء الله عبدی با تأکید بر اینکه بسیج روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود بیان کرد: بسیج همواره در صحنه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و مقابله جدی با جنگ نرم به عنوان یک نیروی مدافع ارزش‌ها درخشیده و نامی نیکو و حماسی از خود بر جای نهاده است.

ا تأکید بر اینکه بسیج روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود، بیان کرد: بسیج همواره در صحنه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و مقابله جدی با جنگ نرم به عنوان یک نیروی مدافع ارزش‌ها درخشیده و نامی نیکو و حماسی از خود بر جای نهاده است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920904001504#sthash.5VrXBdnr.dpuf

استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری به بیان افکار و اندیشه های این عالم فرزانه پرداخت و گفت : علامه شهید مطهری در طول عمر با برکت خود باحضور در میادین علمی توانست از حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کند.

رائفی پور در ادامه شهید آیت الله مطهری را از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: مهمترین اهداف نامگذاری ایام شهادت این علامه بعنوان هفته معلم و عقیدتی سیاسی این است برنامه های سپاه و بسیج در همه اقشار مبتنی بر ترویج مبانی عقیدتی اسلام است.

این مراسم در کانون بسیج اراک با حضور جمعی از بسیجیان سپاه ناحیه اراک برگزار شد.

کد خبر 2282816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha