۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

مقتدایی در جمع خبرنگاران:

همه جناح های کشور آیت الله مهدوی کنی را از خودشان می دانند

همه جناح های کشور آیت الله مهدوی کنی را از خودشان می دانند

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر در هر جناحی افراد با یکدیگر اصطکاک داشته باشند اما آیت الله مهدوی را از خودشان می دانند چون وی برای همه پدری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از عیادت رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی نسبت به برخی بزرگان دیگر از جامعیت بالایی برخوردار هستند، گفت: وی در درس امام و مراجع قم حضور داشتند و هم اکنون نیز در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک عضو موثر در نظام حضور دارند.

وی افزود: ایشان در طول دوران انقلاب اسلامی و پیروزی آن در مسئولیت های بالای کشور شرکت کردند، در نخست وزیری و ریاست مجلس خبرگان حضور جدی داشتند که نمی توان از این مسایل اغماض کرد.

مقتدایی گفت: از اول پیروزی انقلاب در نظام مسئولیت داشتند و تا این اواخر نیز ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارند به عنوان یکی از بالاترین سمتها. به لطف خدا در تمام این مناصب که بوده اند به وجه اکمل توانسته اند ایفای نقش کنند و با یک آرامش خاطری مجلس خبرگان را به پیش ببرند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ایشان همراه امام و مردم بودند و نتیجه این امتیاز این است که امروز همه جناح ها با ایشان همراه و همدل هستند و در هر جناحی افراد مقداری با یکدیگر اصطکاک دارند ولی آیت الله را از خودشان می دانند چون برای آنها پدری کرده است.

کد خبر 2306053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha