۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۲۳

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

اسکولاری: این جام متعلق به ماست/ کوآچ: برزیل فقط نیمار نیست

اسکولاری: این جام متعلق به ماست/ کوآچ: برزیل فقط نیمار نیست

با وجود اینکه تنها چند ساعت به برگزاری مسابقه افتتاحیه بیستمین جام جهانی فوتبال بین دو تیم فوتبال برزیل و کرواسی باقیمانده، مربیان هر 2 تیم اظهار نظرهای جالبی را ارائه داده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، "لوئیز فیلیپه اسکولاری" تنها چند ساعت مانده به برگزاری مسابقه افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، گفته است: در تیم فوتبال برزیل یک خانواده هستیم که لحظات خاصی را با هم تجربه می‌کنیم. ما می‌دانیم که این زندگی شروع شده و من انرژی بسیار خوبی از کار با بازیکنان تیم دریافت می‌کنم. هر وقت احساس اندوه می‌کنیم، با هم این اندوهگین شدن را از خود دور می‌کنیم و یک احساس زیبا پیرامون خود حس می‌کنیم.

اسکولاری همچنین در بین صحبت‌های خود خطاب به مردم برزیل و طرفداران فوتبال این کشور تأکید کرده: به همه مردم برزیل می‌گویم که زمان طلایی رسیده است و این جام جهانی متعلق به ماست.

از سوی دیگر کوآچ مربی تیم ملی فوتبال کرواسی نیز گفته: ما چندین ماه است که به صورت جدی و سخت در حال تمرین برای بازی در مقابل تیم فوتبال برزیل هستیم و حالا به این لحظه نهایی نزدیک شده‌ایم.

به گفته مربی تیم فوتبال کرواسی، نیمار بازیکن جوان تیم فوتبال برزیل یکی از 3 بازیکن برتر فوتبال جهان است و تأثیرگذار در نتیجه هر مسابقه‌ای خواهد بود.

کوآچ در ادامه اظهار نظرهای خود با صراحت گفته است: نباید این واقعیت را فراموش کرد که برزیل فقط نیمار نیست و ما بازی تیمی خوبی ارائه خواهیم داد.

کد خبر 2310283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha