۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

روش جدید کلاهبرداری اینترنتی

روش جدید کلاهبرداری اینترنتی

رئيس پليس فتا استان يزد، از شيوه جديد كلاهبرداران اينترنتي خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسين رضايي گفت: در جديدترين شيوه وشگرد مجرمانه، فرد کلاهبرداري به هويت نامعلوم مبادرت به کلاهبرداري از شهروندان از طريق دادن پيامک با شماره (46555037981) با متن شما برنده 9500000 پوند شده ايد مي كند.

در ادامه، فرد كلاهبردار در اين پيامك مي خواهد براي اينکه اين پول را آزاد کنيد نام و شماره موبايل و ايميل خود را به آدرس ايميلnetcoca@outlook.com ارسال کنيد.

بعد از ارسال به ايميل فوق مجدد يک ايميل ديگري به آدرس operaions@uklloys.com به مخاطبين با متن «شماره سريال تلفن همراه شما با يکي از بليط هاي جام جهاني همخواني داشته است و شما برنده مبلغ950000 پوند شده ايد به منظور آزاد سازي اين مبلغ به آدرس ايميل ذيل نام و آدرس و مليت خود را ارسال نماييد»مي كنند.

درمرحله سوم نيز بعد از ارسال مشخصات خواسته شده ، ايميل مجددي با آدرس فوق که محتواي آن چندين فرم متعلق به بانک با آرم و علايم مربوطه بوده ارسال شده و در پايان فرمها، خواستار اينکه فقط «مشخصات کامل را تکميل و نيازي به شماره حساب نیست» را ارسال و از اين طريق نسبت به خالي كردن حساب فرد، اقدام  مي كنند.

رئیس پليس فتا استان يزد در پايان با هشدار به شهروندان از آنها خواست مراقب پيامك هايي با چنين مضمون هايي باشند تا در دام اين افراد كلاهبردار گرفتار نشوند.

کد خبر 2344510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha