۷ مهر ۱۳۸۴، ۱۴:۱۸

راهكارهاي "ملي كردن صنعت هسته اي" در گفت وگوي "مهر" با كارشناسان(16)

سيدآبادي: نيازي به رفراندوم نيست،صنعت هسته اي يك خواست"ملي"است

سيدآبادي: نيازي به رفراندوم نيست،صنعت هسته اي يك خواست"ملي"است

سيدآبادي عضو فراكسيون اكثريت با بيان اينكه نيازي به رفراندوم در فضاي فعلي كشور احساس نمي شود گفت : استفاده ا ز فناوري هسته اي امري روشن و خواسته ملت ايران است .

حسن سيد آبادي در گفتگو با خبرنگار"مهر" در مشهد افزود رفراندوم در زماني موضوعيت مي يابد كه ما در ترديد هستيم كه آيا ملت ايران از اين انرژي حمايت مي كند يا نه در حالي كه پيشينه ايرانيان نشان داده است كه اين ملت تن به ذلت نمي دهد .

نماينده سبزوار در مجلس  با مشابه دانستن فناوري هسته اي و ملي شدن صنعت نفت گفت : دفاع از حفظ چر خه سوخت هسته اي دفاع از دانشي بومي در بين ملت ايران است و اگر امروز در اين امر كوتاه بياييم آينده گان در مورد ما چگونه مي انديشند ؟

وي با بيان اينكه بايد مذاكرات را به آژانس ادامه دهيم، تصريح كرد : اگر آژانس از برخورد سياسي با مابپرهيزد هيچ دليلي ندارد كه ازNPT خارج شويم .

عضو شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس وظيفه رسانه ها و مطبو عات در شرايط فعلي را بسيج افكار عمومي در جهت احقاق ، حق ايران دانست و گفت : روشنفكري افكار عمومي در داخل وخارج از كشور مي تواند حقانيت ايران را در زمينه استفاده از فناوري هسته اي براي جهان ثابت كند و اين جز يكي از مهمترين وظايف رسانه ها است.

کد خبر 235227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha