۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵

حواشی دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی؛

تشویق علی کریمی و مقابله به مثل تماشاگران پرسپولیس!

تشویق علی کریمی و مقابله به مثل تماشاگران پرسپولیس!

در روزی که ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس با تراکتورسازی یکپارچه قرمز بود، هواداران تراکتورسازی به شدت علی کریمی را تشویق کردند و پرسپولیسی ها در جواب آنها به تشویق سرمربی تیم خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته هفتم لیگ برتر حاشیه هایی را به دنبال داشت که در زیر خواهید خواند:

* هواداران تراکتورسازی تبریز در جایگاه استقلالی‌ها حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

* برخلاف اینکه انتظار می‌رفت با نزدیک شدن به ساعت بازی ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد اما استقبال بسیار خوبی از این دیدار نشده است.

* بنا بر گفته مسئولان ورزشگاه، 10 هزار بلیت اینترنتی توسط هواداران تراکتور و 20 هزار بلیت توسط طرفداران پرسپولیس خریداری شده است.

* هواداران تراکتورسازی به شدت علی کریمی را تشویق کرده و از او می‌خواستند برای سر و سامان دادن به وضعیت بحرانی پرسپولیس به کمک این تیم بیاید! در مقابل هواداران پرسپولیس هم علی دایی را تشویق کرده و از او در مقابل تراکتورسازی فقط برد می‌خواستند.

* هواداران تراکتورسازی با شعارهایشان اطمینان می‌دادند که برنده این دیدار هستند و با دست پر تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کنند.

* پخش سرود به زبان آذری هیجان مضاعفی را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود و آنها به شدت از این مسئله ابراز رضایت می‌کردند.

* هنگام ورود دو تیم، سوشا مکانی، نیلسون و محسن بنگر به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و در این طرف هم طرفداران تراکتورسازی حامد لک و ادینهو را به شدت تشویق می‌کردند.

* دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس ساعت 18 وارد زمین شدند و پس از 20 دقیقه گرم کردن زمین را ترک کردند.

* خودروی شرکت مدیران خودرو که قرار است با قرعه کشی به یکی از هواداران اهدا شود، در کنار زمین قرار داشت.

کد خبر 2364488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha