۱۰ مهر ۱۳۸۴، ۱۴:۵۸

علي عسگري نماينده مشهد در جمع خبرنگاران:

بهتر بود اعضاي شوراي شهر مسئوليتي در دولت قبول نمي كردند

بهتر بود اعضاي شوراي شهر مسئوليتي در دولت قبول نمي كردند

نايب رييس كميسيون اصل 90 تصريح كرد: بهتر بود اعضاي شوراي شهر مسئوليت در دولت را قبول نمي كردند زيرا شوراي شهر، يك مجلس كوچك است همانطور كه نمايندگان نمي توانند مناصب ديگر داشته باشند انتقادات به اعضاي شوراي شهر براي حضور در دولت نيز وارد است.

به گزارش خبرنگار پارلماني "مهر"، علي عسگري در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات وزير كشور مبني بر اينكه نمايندگان براي نظارت بر انتصاب استانداران، انتظار بي جا دارند گفت: وزير اختيارات خودش را دارد و نمايندگان هم وظايف و اختيارات قانوني خاص خودشان را دارند اما به اين زودي ها نبايد نسبت به اظهارات يكديگر واكنش نشان دهند.

وي تاكيد كرد: همگرايي با دوست و همچنين استمرار همكاري هاي مشترك براي خدمت رساني به مردم ايجاب مي كند مثبت انديشي را پيش بگيريم.

عسگري افزود: مدت زيادي مسائل و مشكلات خاص استانها و شهرستان ها و گرفتاري هاي مردم به خاطر مسائل قبل و بعد از انتخابات در حاشيه قرار داشته و الان مردم انتظار دارند به وعده ها و شعارها براي خدمت رساني عمل شود.

نماينده مشهد خاطرنشان كرد: نماينده ها حق اظهارنظر درباره همه مسائل كشور را دارند و علي القاعده انتصاب استانداران نيز از جمله همين مسائل است.

نايب رييس كميسيون اصل 90 با اشاره به انتصاب استاندار جديد خراسان رضوي گفت: انتقاد نادرست ديگري كه نسبت به وزير كشور مطرح است، استفاده از نيروهاي اطلاعاتي در وزارت كشور است، در حاليكه اين انتقاد به هيچ وجه درست نيست آقاي پورمحمدي فقط رئيس دفترشان را از دوستان وزارت اطلاعات انتخاب كرده كه اين شخص نيز از افراد خوش فكر و سابقه است و روشهاي نويني براي پاسخگويي به مردم دارد.

کد خبر 236560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha