۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲

میراسماعیلی:

مدال را باید از دل شیر بیرون بیاوریم/ دستان جودو ایران خالی است

مدال را باید از دل شیر بیرون بیاوریم/ دستان جودو ایران خالی است

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: رقابتهای جودو در بازیهای آسیایی دست کمی از مسابقات جهانی ندارد و اعضای تیم ملی برای رسیدن به مدال باید بجنگند واز دل شیر مدال را بیرون بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی جودو در نشست خبری امروز یکشنبه مسئولان فدراسیون جودو در کمیته ملی المپیک با بیان مطلب فوق افزود: دست‌های خالی ما در جودو واقعیتی است که ما با آن روبرو بوده و این موضوع به شخص و افراد خاصی ارتباط ندارد. شاید عدم استعدا‌د‌یابی یا نخبه‌پروری دلیل اصلی باشد ولی به دلیل همین مشکلات در مسابقات مختلف برای کسب مدال با دشواری روبرو هستیم.
 
وی با اشاره به اعزام تیمی 5 نفره به بازیهای آسیایی گفت: به دلیل آنکه در مسابقات گذشته رقابتهای خوبی در بخش تیمی برگزار کردیم، این دوره نیز در بخش تیمی بازیها به میدان می رویم. ضمن اینکه به دلیل آسیب دیدگی پهلوانی که از ناحیه آرنج اتفاق افتاد کادر فنی تصمیم به اعزام محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم گرفت. 
 
نایب رئیس فدراسیون جودو به شرایط جمالی هم اشاره کرد و گفت: این ورزشکار غیر از مدتی 40 روز که به دنبال رفع مشکل آسیب دیدگی بود ، در سایر اردوها کنار دیگر جودوکاران تمرین کرده و شرایط آمادگی خوبی دارد و با توجه به اینکه در آخرین لحظه به ترکیب تیم اعزامی به اینچئون اضافه شد انگیزه بالایی هم دارد. جمالی تجربه حضور در دوره قبلی بازیها دارد و امیدواریم بتواند در بین 90 کیلویی های آسیا مبارزات خوبی به نمایش بگذارد. 
 
میراسماعیلی در مورد سایر جودوکاران اعزامی به این مسابقات گفت: بهرامیان طی یک سال تقریبا در اکثر اردوهای برون‌مرزی ما حضور داشت. در مغولستان مبارزه خوبی انجام داد و عملکرد خوبی داشت. مولایی هم بعد از ارائه مبارزات خوب در مسابقات قهرمانی آسیا روند رو به رشدی داشته است و در دو وزن 81 و 100 کیلوگرم نیز قاسمی‌نژاد و محجوب اعزام خواهند شد که طی دو سال گذشته در 85 تا 90 درصد مسابقات که حضور داشتند مدال کسب کردند.
 
مدیر تیم های ملی جودو ادامه داد:  از دی ماه گذشته  13 مرحله اردوی داخلی برای آماده سازی تیم برپا شده و اردوی مشترک بین المللی در گرجستان، آنتالیا، بلاروس و سه تورنمنت بین المللی هم پشت سر گذاشتیم و با کاهش فشار تمرینی در روزهای باقی مانده تا اعزام با آمادگی بالا راهی اینچئون خواهیم شد. 
 
میراسماعیلی در پایان مورد پیش‌بینی کسب مدال در این دوره از بازیها گفت: کار سختی در اینچئون پیش رو داریم و اینکه بخواهیم پیش بنی کنیم به دلیل هم شرایط دشوار کار درستی نیست. من خیلی امیدوارم که اعضای تیم حضوری پرقدرت داشته باشند چرا که فدراسیون همه خواسته های کادر فنی و برنامه ها را اجرا کرده و کادر فنی هم تلاش خود را انجام داده و از این به بعد همه چیز به خود آنها بستگی دارد.
کد خبر 2365677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha