۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۵۵

بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون؛

تیم ملی جودو دوشنبه شب راهی اینچئون می‌شود

تیم ملی جودو دوشنبه شب راهی اینچئون می‌شود

اعضای تیم 5 نفره جودو ایران برای حضور در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 دوشنبه شب راهی شهر اینچئون کره‌جنوبی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، این تیم با ترکیب احسان بهرامیان در وزن 60- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم، امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81- کیلوگرم، محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم ساعت 23 فردا دوشنبه ابتدا راهی قطر شده و پس از توقفی کوتاه، دوحه را به مقصد اینچئون ترک کرده و ساعت 16 روز سه‌شنبه به وقت محلی وارد شهر محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

این تیم را مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان سرمربی و آرش میراسماعیلی به عنوان مدیرفنی و سرپرست همراهی می‌کنند. ضمن اینکه محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون با دو روز تاخیر، چهارشنبه شب جهت همراهی تیم ملی راهی اینچئون می‌شود.

طبق برنامه مراسم قرعه کشی و وزن‌کشی رقابتهای وزن 60- کیلوگرم این مسابقات روز 28 شهريورماه برگزار می‌شود. شنبه 29 شهريور در نخستین روز این مسابقات احسان بهرامیان به دیدار رقبای خود می‌رود. در همین روز جودوکاران اوزان 73- و 81- کیلوگرم وزن‌کشی می‌کنند که از  تیم ایران سعید ملایی و امیرقاسمی‌نژاد روی باسکول خواهد رفت.

روز یکشنبه 30 شهريورماه علاوه بر مسابقات این دو وزن، جودوکاران اوزان 90- و 100- کیلوگرم وزن‌کشی خواهند کرد و دوشنبه 31 شهريورماه نیز مبارزات این دو وزن برگزار خواهد شد که محمد جمالی و جواد محجوب به روی تاتامی می‌روند.

کد خبر 2369746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha