۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۸:۱۵

الهی تبار:

همدان پایگاه قابل اعتمادی برای فعالیت های فرهنگی هنری کودکان است

همدان پایگاه قابل اعتمادی برای فعالیت های فرهنگی هنری کودکان است

همدان-خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: همدان پایگاه قابل اعتمادی برای فعالیت های فرهنگی هنری کودکان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم الهی تبار شامگاه سه شنبه در آیین آغاز به کار بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از اینکه همدان میزبان این جشنواره است ابراز شادمانی کرد و گفت: این جشنواره در پایتخت باستانی ایران زمین و شهر فرهیختگان برگزار می شود  و باید هنر متعالی و راستین تئاتر را در سراسر کشور اشاعه دهیم که این افتخار و پر و بال دادن به آن به استان مهرپرور همدان داده شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در گذار از فراز و نشیب های گذرا همسو با تحولات فرهنگی و هنری آینده ساز، چند سالی است در زادگاه خود به بالندگی چشم گیری دست یافته است، اظهار داشت: امید است تا در سال های آینده شاهد سرافرازی کودکان و نوجانان همدانی در عرصه های مختلف باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: امید است این چشنواره بتواند در آینده نه چندان دور در باروری شعار جشنواره بیست و یکم با عنوان " هویت، امروز و فردا" گام بلندی برداردو ندای کودکان بی پناه غزه را در هر حکوی و برزن بر همگان فریاد بزند تاجهانی عاری از خشونت را تجربه کند.

الهی تبار با اشاره به اینکه همدان با توانمندی ها، زیرساخت ها و هویت فرهنگی، اجتماعی ارزشمند خود پایگاه قابل اعتمادی برای تمام فعالیت های فرهنگی و هنری کودک و نوجوان کشور است، تصریح کرد: همدان باید به عنوان قطب برنامه های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

معاونسیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: به طور حتم همدان باید از رهگذر برگزاری جشنواره به جایگاه واقعی خود دست یافته و در راستای رشد و تعالی هنر نوجوان کشور گامی بایسته بردارد.

وی در این مورد اظهار داشت:این شدنی نیست مگر با بهره گیری از تمامی نیروهای شایسته استان و کشور تا از این طریق بتوانیم بر فردای کودکان و نوجوان نشاط، شادی و شور و شعور را دو چندان کنیم.

الهی تبار عنوان داشت: امیدواریم در جشنواره های آتی، همدان و تئاتر کودک و نوجوان به قله های رفیع تری از امید و نشاط صعود کند.

 

 

کد خبر 2385171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha