۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

گزارش خبری مهر:

فلامینگوها بر فراز شهرعاشقان والیبال به پرواز درآمدند/ گام بلند ارومیه برای قهرمانی

فلامینگوها بر فراز شهرعاشقان والیبال به پرواز درآمدند/ گام بلند ارومیه برای قهرمانی

ارومیه – خبرگزاری مهر: رشته ورزشی والیبال در ارومیه قدمتی بیش از 50 ساله دارد و امروز این رشته ورزشی به دلیل علاقه بیش از حد مردم به بخشی از هویت و شناسنامه آن تبدیل شده است. این دلبستگی موجب شده از این شهر به عنوان پایتخت والیبال ایران و آسیا نام برده شود و فدراسیون جهانی والیبال ارومیه را "شهر عاشقان والیبال جهان" نامگذاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور سه کاپیتان تیم ملی والیبال طی سالهای گذشته و سالجاری با شماره 4 تحت عنوان "یدالله کارگر پیشه"، "ساسان خداپرست " و کاپیتان مطرح ایران در جهان سعید معروف از ارومیه، به همراه درخشش تیم ملی والیبال ایران طی سالجاری با حضور سه بازیکنان مطرح آن از ارومیه تنها بخش کوچکی از افتخارات بیشمار این رشته ورزشی در این دیار است.

والیبال در ارومیه یک رشته ورزشی نیست،تمام سنین مختلف دلبستگی خاصی به آن دارند در تمامی محلات و کوچه پس کوچه های ارومیه مردان در تیم های کوچک مشغول فعالیت در این رشته ورزشی هستند علاقه ای که موجب شده به یکی از نمادهای مردم ارومیه تبدیل شود.

شهرداری و شورای شهر اسلامی ارومیه در جهت حمایت از جایگاه والیبال ارومیه و اثبات نامگذاری فدراسیون جهانی والیبال تحت عنوان"شهر عاشقان جهان" امسال با خریداری بازیکنان بومی و مطرح این شهر در تیم ملی از جمله "سعید معروف"، "میلاد عبادی پور"، "شهرام محمودی "، " عبدالرضا علیزاده" و نیز بازیکنان مطرح کشوری از جمله "پوریا فیاضی" فرهاد نظری افشار و...در نظر دارد از عنوان این رشته ورزشی در سوپرلیگ برتر والیبال در سال 93 دفاع کند.

رونمایی از این تیم به همراه رونمایی و باطل کردن تمبر اختصاصی شهر عاشقان والیبال، سرود اختصاصی تیم شهرداری ارومیه، کارت، البسه مخصوص هواداران تیم شهرداری ارومیه به همراه تجلیل از خانواده مرحوم سعید هاشمی والیبالیست فقید ارومیه ای، تجلیل از مقام شادروان حسین معدنی و تجلیل از پیشکسوتان والیبال "یداله کارگرپیشه"و "بخشعلی کریمی" عصر جمعه در اجتماع عظیم مردم ارومیه تحت عنوان "جشنواره پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال" برگزار شد.

گام بلند تیم شهرداری ارومیه برای قهرمانی در لیگ سال 93

شهردار ارومیه در این آیین با بیان اینکه ارومیه پایتخت والیبال ایران و آسیا و شهر عاشقان والیبان جهان است گفت: امسال در لیگ 93 تیم والیبال شهرداری ارومیه با حضور بازیکنان مطرح و به نام والیبال کشور در نظر دارد با در نظر گرفتن معیار بازی جوانمردانه با قهرمانی از این عناوین دفاع کند.

محمد حضرت پور با اعلام اینکه خوشحالیم که باشگاه شهرداری ارومیه بار دیگر توفیق پیدا کرده به نمایندگی مردم ورزش دوست ارومیه برای چهارمین سال متوالی در رقابتهای لیگ برتر کشور تیم داری می کند افزود: میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده و پوریا فیاضی از جمله بازیکنان ملی پوش تیم ما هستند که امسال برای تیم ارومیه به میدان می روند و امیدواریم با هماهنگی و انسجام لازم با سایر بازیکنان بتوانیم علاوه بر کسب مقام قهرمانی ایران به رقابتهای باشگاه های آسیا و جهان نیز راه پیدا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال با اجتماع با شکوه مردم اظهارداشت: این جشنواره حرکت ارزنده و مناسبی است برای تحقق هدف بزرگ معرفی والیبال ایران با نمایندگی ارومیه به آسیا و دنیاست.

حضرت پور با بیان اینکه این امر محقق نمی شود مگر با همراهی و مشارکت اخلاق مدرانه هواداران و مردم ارومیه گفت: علاوه بر قهرمانان ورزشی کشور، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و نظام مقدس جمهوری اسلامی که با نثار جان و مال و ناموس خود امنیت و آسایش کنونی را برای مردم ایران هدیه دادند برترین قهرمانان این کشور محسوب می شوند.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال با بهترین تیم باشگاهی کشور در لیگ برتر والیبال حضور دارد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه نیز در این جشنواره گفت: باشگاه شهرداری ارومیه امسال توانسته با استفاده 90 درصدی از توانمندی های کادر فنی و بازیکنان بومی خود بهترین تیم باشگاهی کشور را آماده لیگ برتروالیبال کشور کند.

احد یوسفی با بیان اینکه در باشگاه شهرداری ارومیه هشت تیم در رشته ها و رده های مختلف ورزشی را تیم داری می کنیم افزود: باشگاه شهرداری ارومیه در چهارمین سال تولد خود جشن تیم داری در لیگ برتر والیبال زنان و مردان، لیگ دسته دو فوتبال، والیبال نشسته مردان، لیگ دسته یک و رده های سنی جوانان و نوجوانان را برپا کرده و بسیار خوشحالیم که شما هواداران والیبال ارومیه در این جشن و سرور سهم فراوانی داشتید.

وی ادامه داد: امسال دغدغه های هواداران و دوستداران والیبال این شهر را تا حدود زیادی رفع کرده ایم و در این راستا توزیع کارت هواداری یک، دو و سه ستاره و پکیج مخصوص هواداران شامل کلاه، شال و هدبند منقش به لوگوی باشگاه را در دستور کار داریم.

یوسفی با اشاره به اینکه رونمایی از تیم والیبال شهرداری ارومیه در 93، رونمایی سرود، تمبر و لباس تیم شهرداری ارومیه و پکیج مخصوص هواداران از برنامه های فاخر باشگاه است افزود: امروز در این جشنواره اجرای زنده سرود اختصاصی 'ارومیه شهر عاشقان والیبال' به زبان ترکی و خوانندگی آرشام رمضان پور که برای اولین بار رونمایی شد بخشی از برنامه تدارک دیده شده در این جشنواره است که از این پس در تمامی مسابقات تیم والیبال نواخته می شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه عنوان کرد: باشگاه شهرداری ارومیه اولین باشگاه دارنده مجموعه ورزشی شش هزار نفری است که سالن اختصاصی بدن سازی رشته ورزشی والیبال را دارد و نیز امسال دستگاه یخ ساز برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان تیم تدارک دیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه نیز در این آیین با اشاره به جایگاه ویژه ارومیه در رشته ورزشی والیبال گفت: حضور سه کاپیتان تیم ملی ایران با شماره 4 به نام های "یدالله کارگرپیشه"، "ساسان خداپرست" و " سعید معروف" از ارومیه گویای جایگاه این ورزش در ارومیه است.

باشگاه شهرداری ارومیه اولین باشگاه دارنده مجموعه شش هزارنفری است

سهراب عبدالله زاده از حمایت های همه جانبه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه از باشگاه شهرداری خبر داد و افزود: این معاونت با توجه به برنامه هایی که در پیش گرفته است در تمامی جوانب به باشگاه شهرداری ارومیه کمک خواهد کرد.

استقبال گسترده خانواده ها که تا پایان برنامه حضور داشتند جلوه و شکوه خاصی به مراسم بخشید هر چند سالن دو هزار نفری مجموعه شهید باکری برای این برنامه در نظر گرفته شده بود ولی استقبال مردم موجب ازدحام بیش از سه هزار نفری در سالن بود.

هرچند مقرر شده بود این جشنواره ساعت 15 عصر روز جمعه برگزار شود و از ساعت ها قبل ازدحام مردم برگزارکنندگان جشنواره را کمی با زحمت همراه ساخت.

عکس هاو امضا های یادگاری با بازیکنان مطرح ملی پوش والیبال کشور که بومی ارومیه هستند و از این پس برای تیم شهرداری این شهر توپ می زنند از دیگر جلو های این مراسم بود.

حالا فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال جهان به پرواز درآمدند و باشگاه شهرداری ارومیه با خریداری بازیکنان ملی پوش مطرح والیبال کشور می خواهد امسال بر قله بلند و پرافتخار قهرمانی بنشیند باید منتظر ماند و دید.

کد خبر 2390855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha